Bloemendaal aan Zee na de storm

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bloemendaal aan Zee na de storm

Bericht door Patrick » do nov 15 2007 1:34 am

Afgelopen zondag even met vrouw en kinderen wezen uitwaaien in Bloemendaal aan Zee. Ik had al gehoord dat het strand wat anders was vormgegeven dan anders. Inderdaad: er was een wal van zeker 4 meter hoog. De foto's zijn allemaal genomen op het strand!

Hier was alles nog leuk. Toen m'n beide kleine mannetjes overspoeld werden door een flinke golf terwijl ze naar de regenboog stonden te kijken (zie foto 1) en ze doornat waren was de pret snel over. Gelukkig stond de auto met een warme fleece deken niet ver weg.

Prutfotograaf als ik ben heb ik van deze gebeurtenis niet eens een foto van gemaakt... :? :?

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

wim hazenhoek
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door wim hazenhoek » do nov 15 2007 1:29 pm

mooie foto,s patrick vooral foto 1
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”