Ze hangen !
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Red Stroker
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Oorthuis fotografie = kvka90 schreef:Mooi werk man ! denk je er je beroep van te kunnen / willen maken of wil je dat niet ?

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- a90
- Forumlid
Dat is volgens mij het mooiste uitgangspunt wat je kunt hebben, een leuke baan voor het vaste inkomen en daaromheen de ruimte om je op de fotografie te storten. Misschien op de duur part time gaan werken oid
ps. je moet dan wel een nieuwe hobby zoeken. Als je van je hobby je beroep maakt heb je geen hobby meer

ps. je moet dan wel een nieuwe hobby zoeken. Als je van je hobby je beroep maakt heb je geen hobby meer

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Haha das waar ik heb nog een hobby hoor: mijn vrouw en dochter 

uuuuuuuuu Martijn....... volgens mij moeten wij nog eens ff praten. Je zei tegen mij dat het niet goedkoper kon.Opgezetfan schreef:En nog wel meer het bedrag liegt er niet omSkippy schreef:Gefeliciteerd, ziet er mooi uit! Fraaie matte lijst op dat donkere hout, mooie combinatie.
18 pano's totaal, ik schat zo in dat er binnenkort een D300 besteld wordt
Ik hou de betaling nog even tegen als je het niet erg vind.

- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
rob,
haha gelukkig kan jij er wel naar kijken wanneer jij dat wil. Veel plezier ermee en ik hoop dat ik snel weer eens wat foto's voor jullie kan verzorgen. Voor die belachelijk lage prijzen die ik voor jullie reken moet dat zeker geen probleem zijn
haha gelukkig kan jij er wel naar kijken wanneer jij dat wil. Veel plezier ermee en ik hoop dat ik snel weer eens wat foto's voor jullie kan verzorgen. Voor die belachelijk lage prijzen die ik voor jullie reken moet dat zeker geen probleem zijn

Op zulk werk kun je trots zijn. Leuk om je hobby op deze manier te kunnen bekostigen en wie weet straks er meer mee te verdienen.
En wat Rob betreft, meteen betalen he, boter bij de vis. Dat je hier elke dag tegenaan mag kijken is wel wat waard lijkt me
.
Succes met de pano's in de toekomst. Misschien dan eens een echte stad op de foto nemen ?
En wat Rob betreft, meteen betalen he, boter bij de vis. Dat je hier elke dag tegenaan mag kijken is wel wat waard lijkt me

Succes met de pano's in de toekomst. Misschien dan eens een echte stad op de foto nemen ?

- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Haha, alleen Galvanistraat en WTC, maar ben ook nog op WPC, Hoge Heren, Coopvaert, Toren op Zuid en Golden Tulip geweest en zal ik zeker nog eens teruggaanrobn schreef:Maar daarvoor mocht je wel gratis op een paar hoge gebouwen komen wat je anders niet gelukt was.Opgezetfan schreef:rob,
Voor die belachelijk lage prijzen die ik voor jullie reken moet dat zeker geen probleem zijn