Lightroom 1.3. komt eraan!!!
- foto-ed
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Lightroom 1.3. komt eraan!!!
Vers van de pers!!
Adobe Photoshop Lightroom 1.3 and Camera Raw 4.3 Updates Now Available
Amsterdam, 15 november 2007 - Adobe® has released updates to Photoshop® Lightroom® and the Photoshop Camera Raw plug-in, both available immediately as free upgrades for existing users. The Lightroom 1.3 update provides added support for Apple® Leopard™ Mac OS X 10.5 and includes a technology preview of the...
Bron: persberichten.com
Adobe Photoshop Lightroom 1.3 and Camera Raw 4.3 Updates Now Available
Amsterdam, 15 november 2007 - Adobe® has released updates to Photoshop® Lightroom® and the Photoshop Camera Raw plug-in, both available immediately as free upgrades for existing users. The Lightroom 1.3 update provides added support for Apple® Leopard™ Mac OS X 10.5 and includes a technology preview of the...
Bron: persberichten.com
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
- ArjanL
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Heb versie 1.3 gedownload (Mac). Camera Raw kan nu ook met bestanden van D300 en D3 overweg.
Geen problemen met de nieuwe versie. Geen facelift te zien...
Geen problemen met de nieuwe versie. Geen facelift te zien...

http://www.arjanlaging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
Omdat het kan, wil niet zeggen dat het ook moet!
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ben,ben heitink schreef:de nieuwe raw 4.3 update kan ik op de adobesite niet terugvinden; geldt deze raw update ook voor PSE5? heb nu de RAW 4.2 plug-in er in zitten.
gr ben
De RAW 4.3 update kun je hier vinden http://www.adobe.com/support/downloads/ ... ftpID=3826
Deze update is ook geschikt voor PSE5.
Jur
Tsja, of we nu blij moeten zijn met die facelift... Ik vind de interface van Lightroom al redelijk perfect, bijna net zo goed als die van Aperture.foto-ed schreef:Net nog weer een bericht gelezen... Klik >HIER<
Schijnt dat Lightroom een facelift krijgt.... Ben benieuwd!!!
Ik denk dat we met de meeste software wel zo'n beetje "af" is, je hebt hoogstens nog support nodig voor nieuwe camera's. Maar ja, de schoorsteen van de softwareboeren moet ook roken....
Bij mij is dat ook het geval. Ik ben nog een hoop foto's aan het importeren en dat is volgens mij de reden. De database wordt op een gegeven moment te groot om snel te blijven werken.Jan van Wijk schreef:Ik snap er niks van, ik heb het idee dat bij mij Lightroom alleen maar trager word.
Groet
Frank