Dank voor je reactie/mening Josti, word gewaardeerd in ieder geval. Het was ook mijn opzet om een regelrechte link te maken naar het onderwerp.
Ik had oorspronkelijk een ander idee om te doen voor deze opdracht en daar ben ik nogal een ruime tijd deze maand mee bezig geweest maar het resultaat was niet naar mijn zin zoals bij mijn huidige inzending.
Maar goed even het proces van mijn inzending
De feeën zijn eigendom van mijn vriendin en die is daar heel zuinig op dus ik ben blij dat ik ze mocht gebruiken hiervoor.
Ikzelf heb alleen geen professioneel materiaal om mee te werken qua achtergrond en dergelijke.
Dus ik heb gepakt wat ik goed genoeg vond ogen en dat was een in dit geval een opbergbox van de ikea en de weerspiegeling is de klep van mijn laptop en die glimt mooi zoals je ziet
De externe flitser gebruiken voor deze foto was ook een probleem omdat het licht door de zijwanden alle kanten in kaatste en hierdoor 1 groot wit vlak maakte. Dus ik heb gebruik gemaakt van de interne flitser wat ik eigenlijk liever nooit doe maar ik ben tot nu toe tevreden met het resultaat.
Kunst of kitsch is een mening en blijft altijd zeer persoonlijk, de een vind dit kitsch terwijl dat een ander hetzelfde misschien wel kunst vind.
it's all in the eye of the beholder.
Ik zelf heb net eens goed zitten kijken naar alle inzendingen en heb hierin 2 keuze's gemaakt die naar mijn mening beide een duidelijke link hebben naar het onderwerp: Edrocket en Noortje.
In de foto van Edrocket zit luid en duidelijk het geheel van het onderwerp in verwerkt en om deze reden gaat mijn stem dan uit eindelijk naar Edrocket.