Fotoshoot Paardenstallen en sfeer
Fotoshoot Paardenstallen en sfeer
Goedemiddag geïnteresseerden,
Ik ga morgen een fotoshoot doen van paardenstallen en accessoires die gebruikt zal worden voor onze website om reclame te maken voor de verkoop ervan.
Wie kan er mij enkele tips meegeven?
alvast bedankt.
Ik ga morgen een fotoshoot doen van paardenstallen en accessoires die gebruikt zal worden voor onze website om reclame te maken voor de verkoop ervan.
Wie kan er mij enkele tips meegeven?
alvast bedankt.
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Goede tip van die rammelaar, zal ik vanmiddag zeker meenemen.Onne-Floris Broekema schreef:Yes, helemaal goed. Een oude truc van mijn vader is en klein rammelaartje cq belletje meenemen, dan heb je zo alle aandacht!
Iedereen alvast bedankt voor de tips. Ik zal hier asap wat resultaten plaatsen voor jullie mening.
Het enige wat ik nu wel mis is een SB-600 flitser. Vooral omdat het binnen te doen is en ik las hier over een goede belichting.
Kan ik een bepaalde instelling maken zodat ik met de standaard flitser op m'n D50 voorlopig weg kan of heb ik echt die SB-600 nodig?
Persoonlijk heb ik er moeite mee dat je de foto niet goed kunt beoordelen op je lcd schermpje.
Ik heb het al eens meegemaakt dat ik dacht prachtige foto's genomen te hebben en achteraf bleken ze onscherp te zijn.
Dan moet je op het beeldschermpje even 'inzoomen' op je foto, daarmee kun je scherpte zeker controleren.
Met een SB-600 of 800 kun je zeker beter belichten! Je kunt je dan helemaal aan passen op de lichomstandigheden en bepalen hoe hard (of zacht) je wilt (in)flitsen. Ik weet niet of je met je ingebouwde flitser de kracht kan aanpassen?
Oftewel, ik weet niete of de ingebouwde altijd met de zelfde sterkte flitst of zich 'aanpast' of aangepast kan worden...
Met een SB-600 of 800 kun je zeker beter belichten! Je kunt je dan helemaal aan passen op de lichomstandigheden en bepalen hoe hard (of zacht) je wilt (in)flitsen. Ik weet niet of je met je ingebouwde flitser de kracht kan aanpassen?
Oftewel, ik weet niete of de ingebouwde altijd met de zelfde sterkte flitst of zich 'aanpast' of aangepast kan worden...
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Deze foto was nog analoog gemaakt (Fuji) en met mijn oude scanner ingescand.Joost Wouters schreef:Ten tweede: stond de wit balans goed?!
Ciaooo!
Valt het resultaat nog mee.....

Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....