vastlopers View NX2 Opgelost

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
CaptainHook

Re: vastlopers View NX2 Opgelost

Bericht door CaptainHook » wo jul 15 2015 11:13 pm

De laatste reactie, zo begreep ik het, van de TS was, dat z'n probleem opgelost was met het opnieuw wegschrijven van het JPEG bestand...

De suggestie van U om e.e.a. te repareren via een ander programma heb ik opgevolgd.
Heb alles geopend in een ander programma; "gesaved, en in vieuwNX2 10a15 maal geselecteerd en geopend en op dit moment nog geen vastloper
Ik hoop dat dit de oplossing was; mocht het niet zo zijn dan hoor je nog van mij.

JaapV
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door JaapV » do jul 16 2015 1:14 am

Ah, ok! Maar toch: :clap:
:wink2:
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes

tian
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door tian » vr jul 17 2015 8:44 am

CaptainHook schreef:De laatste reactie, zo begreep ik het, van de TS was, dat z'n probleem opgelost was met het opnieuw wegschrijven van het JPEG bestand...

De suggestie van U om e.e.a. te repareren via een ander programma heb ik opgevolgd.
Heb alles geopend in een ander programma; "gesaved, en in vieuwNX2 10a15 maal geselecteerd en geopend en op dit moment nog geen vastloper
Ik hoop dat dit de oplossing was; mocht het niet zo zijn dan hoor je nog van mij.
Klopt; opgelost zoals hierboven beschreven vlgs advies van Captain Hook
tian

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”