We zijn hier aan de oever van het Pannerdens kanaal, maar meestal noemt iedereen dat gewoon "de Rijn". Achter mij splitst de IJssel zich af en wordt de "Rijn" de Nederrijn.
mooie foto van dit pannerdens kanaal , heb je dit fotomodel geregeld of stond ze daar toevallig . ik vind het overigens jammer dat haar schoenen er net niet geheel op staan , is dat bij de originele foto ook zo .
Volgens mij geen van beide. Kijk maar naar de twee hobbies van Frits, op zijn profiel
Wel erg mooi!
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Kroontje, kijk nou even naar het profiel van Frits S. Dan begrijp jij het ook
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952 Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Daar zit wel wat in. Maar "art" (zeker zoals het samen met "3D" in de VS gebruikt wordt: elke afbeelding is daar "art") is een zéér rekbaaaaaar begrip. Dat woord zou jij toch moeten begrijpen
Groet, Jaap
Het had imho fraai(er) kunnen zijn.
Dat avatar geknutsel voegt voor mij niks toe. En je lucht is wat overbelicht; daar is vast wel meer uit te halen (als je een NEF hebt)