Loeky

Plaats reactie
Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Loeky

Bericht door Ruud Engels » zo jul 26 2015 7:54 pm

Ben me de laatste tijd een beetje aan het proberen te richten op het strobisten icm. een model.
Deze foto heb ik afgelopen week gemaakt met 1 Nikon SB910 aan de rechterzijde van het model icm. een Rogue Grid.
De flitser heb ik met een Pixel King Pro getriggerd.

Afbeelding
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

jettiny
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Loeky

Bericht door jettiny » zo jul 26 2015 8:42 pm

Had je een logeerkamertje leeggeruimd Ruud :D

Een leuk idee, techniek zo te zien oké, maar het moet me van het hart dat ik de pose en kleding niet zo mooi passend vind, helaas.

Vrgr
Tiny

Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Ruud Engels » zo jul 26 2015 8:49 pm

Wel een erg desolaat logeerkamertje dan Tiny :angel:
Kleding heb ik geen invloed op gehad (qua kleur dan) en de pose daar moet ik van zeggen dat het voor Loeky ook niet meeviel om op hakken te gaan staan zoals we dat graag voor ogen hadden,
Laatst gewijzigd door Cookie1397 op zo jul 26 2015 11:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
Groeten Ruud

Nikon D3X | Nikon 24-70 F/2.8 | Nikon 70-200 VR I F/2.8 | Nikon 50mm F/1.8 | Nikon 85mm F/1.8 | Nikon 105mm F/2.8 | Nikon SB 910

weimaraner
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door weimaraner » zo jul 26 2015 9:47 pm

Eens met mijn voorganger v.w.b. de pose maar het licht vind ik wel heel mooi. Evenals de compositie met de "negative space" rechts, goed vastgelegd.
Dus zeker doorgaan met strobisten (maar het is verslavend dus dat zal niet zo moeilijk zijn ;) )

Ruud Engels
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Ruud Engels » ma jul 27 2015 12:06 am

weimaraner schreef:Eens met mijn voorganger v.w.b. de pose maar het licht vind ik wel heel mooi. Evenals de compositie met de "negative space" rechts, goed vastgelegd.
Dus zeker doorgaan met strobisten (maar het is verslavend dus dat zal niet zo moeilijk zijn ;) )
Bedankt voor je reactie!

Qua pose ga ik kijken of ik het model daar de volgende keer weer wat beter in kan helpen.
Strobisten, nee dat is te leuk om mee te stoppen, gewoon het resultaat wat je met slechts 1 flitser icm een modifier kunt behalen blijft me tot nu toe verassen.
Het is nog wel veel experimenteren, maar doordat ik de flitsers en triggers en de modifiers beter begin te begrijpen is schakelen al minder moeilijk.

Het zou alleen leuker zijn om meer mensen in mijn omgeving te hebben die dit ook doen (of willen doen) en er ook tijd vrij voor willen en kunnen maken om op dit gebied tijd te investeren en zo er alleen maar beter van te worden.
Groeten Ruud

Plaats reactie

Terug naar “Portret, studio en mode”