Maar hoe zit dat dan met Edge? Kan er weinig over vinden...

Erg overdreven en makkelijk gezegd. Vertaal jij dan maar eens de 10 gegeven redenen naar een auto of camera. Ik ben benieuwd!!CaptainHook schreef:Duh...zelfde soort redenen kun je wel voor alles verzinnen. Of het nou een nieuwe auto, een nieuwe camera of een nieuw stuk software is...
En dat is vanwege....Roy Kersbergen schreef:Ik was ook altijd een FireFox gebruiker maar met de komst van Edge over gestapt en na een paar dagen in gebruik wil ik niets anders meer.
Wat een flauwe reactie zeg. Dat is toch een hele normale vraag? Je bent blijkbaar binnen korte tijd overtuigd en overgestapt. Ik heb eerder deze maand al even met Edge gespeeld op een virtuele PC en mij is niets bijzonders opgevallen. In ieder geval niets dat me van Chrome doet overstappen...Roy Kersbergen schreef:Probeer het zelf maar...
Het was niet aan mij gericht, maar challenge accepted!Jan en Yuul schreef:Erg overdreven en makkelijk gezegd. Vertaal jij dan maar eens de 10 gegeven redenen naar een auto of camera. Ik ben benieuwd!!CaptainHook schreef:Duh...zelfde soort redenen kun je wel voor alles verzinnen. Of het nou een nieuwe auto, een nieuwe camera of een nieuw stuk software is...
MarcoEos70D schreef:Kwam net deze tegen: 10 redenen om níet te upgraden naar Windows 10.
Actie, reactiePatrick schreef:Wat een flauwe reactie zeg. Dat is toch een hele normale vraag? Je bent blijkbaar binnen korte tijd overtuigd en overgestapt. Ik heb eerder deze maand al even met Edge gespeeld op een virtuele PC en mij is niets bijzonders opgevallen. In ieder geval niets dat me van Chrome doet overstappen...Roy Kersbergen schreef:Probeer het zelf maar...