Na 2 geheugenkaartjes volgeschoten te hebben met wazige beelden

zat er op mijn 3e kaartje gelukkig nog een aantal foto's waar ik wel wat mee kon.
Op een geven moment melde de speaker dat hij wazige beelden op zijn monitor had. Ik schrok, had ik dan mijn WiFi verbinding op mijn camera aan laten staan?
De hele dag panning mogen oefenen. Het ging steeds beter. Auto scherp, draaiende wielen en een rustige achtergrond. Hierbij heb ik veel gehad aan de tips van PietM en adkart.
Gelukkig kwam Max Verstappen ook nog even met zijn 'autootje' langs om een korte demonstratie te geven op het circuit. Hij had onder zijn auto zijn demonstratiebanden om. Herkenbaar aan de oranje ring. Mededeling van de speaker. Ik weet ook niet wat ik er mee moet, maar ik meld het maar even.
Debby het was een TOP dag! Bedankt voor de organisatie, de gezelligheid en natuurlijk voor het regelen van het mooie weer. Ik heb er weer een kleurtje bij gekregen. We hadden een leuke groep en het is ook fijn om weer clubleden te ontmoeten. Op naar het volgende evenement, maar nu met motoren. Want ik wil die 'buikschuivers' ook wel eens vastleggen in de bocht (hint aan Debby

).
Helaas weinig mooie 'tijgerinnen' met lange nagels in de paddock. Bewaren we ook maar voor een volgende keer.
@Bronbeer, met die 'racewagen' van jou had je zo het circuit op gekund

. Zijn jouw foto's ook nog een beetje gelukt?
Groeten,