Voor het werk moet ik om 07:30 uur in Maastricht zijn dus ik moet op tijd weg.
Om 05:10 uur zit ik in de auto, met een wakkere blik en een aangesproken voorraad red-bull naast me op de bijrijdersstoel. Om wakker te blijven zet ik de radio wat harder en bral ik uit volle borst mee.
Ik nader Maastricht en wat zie ik nu, het gras is wit, het is koud, de auto begint te piepen dat er kans op gladheid is:
1:

07:25 uur, vanuit Noord-Holland ben ik aangekomen op de plaats van bestemming... de ABN AMRO bank te Maastricht. Het is donker binnen, de deur is op slot en een angstig voorgevoel bekruipt me. Mijn collega met de sleutel staat in de file achter een ongeval vanuit Zwolle, kan nog wel even duren.
Hoopvol pak ik mijn camera en stap de auto in.
Ik heb mazzel, de zon komt net op en het is lekker mistig, een beeld dat ik heb opgedaan:
Ik zie werkelijk geen hand voor ogen, het licht is oranje door de opkomende zon, maar de mist verhinderd dat ik 25 meter zien kan.
2:

3:

4:

Genoeg verlepte berenklauwen in de mist, ik krijg de smaak te pakken, de temperatuur geeft 0 graden celsius aan, vorst aan de grond....
Ik rij terug naar Margraten, impressie deel 2
6:

7:

Ik kijk de foto's een beetje terug op mijn schermpje en besef dat ik de standaard foto's aan het maken ben die iedereen al doet :-[
Ik besluit mijn welgevulde buik neer te vlijden op de vochtige koude grond en probeer eens aparte foto's te maken:
8:

9:

Graag uw commentaar, ik heb me met opzet niets aangetrokken van de overbelichting, eigenlijk vond ik het wel leuk om op sommige foto's totaal tegen de gulden snede in te gaan en recht in de zon te fotograferen.
Ik begrijp dat 8 foto's wat aan de vele kant is, mijn excuses hiervoor, ik zou niet weten welke ik weg moet halen :'(