Mijn persoonlijke criterium is meestal: welke zou ik aan de muur willen hebben en is er rekening gehouden met de compositie. Mits bloedstollend mooi

ga ik over het algemeen voor de foto die gemaakt is in de lopende maandopdracht. Let op: dit is een persoonlijke motivatie. Daar gaan we:
Ed:
Mooie foto en heerlijke kleuren, ik dacht dit is 'm maar je hebt concurrentie,
kanshebber.
richhanz: gezellige plaat. Maar ik mis hier een echt kleurenpalet, Ofwel een hoeveelheid aan kleuren.
jur001: lekkere lange sluitertijd foto. Mooie kleuren.
Frits S: mooie kleuren, compositie had voor mij beter gemogen, maar je hebt misschien bewust de hoofdtooi erop willen zetten. Daardoor klopt voor mij de compositie niet en die weeg ik altijd mee in mijn beoordeling.
moerman: mooie kleuren, mooi boeket, alles zit er in, maar de compositie had beter gekund.
Alex: mooi, alle kleuren erin voor mij en mooie comp;
kanshebber.
Vero: mooi, maar beperkt, kleurenpalet.
Maar wel weer creatieve foto. Ik twijfel of ik de vorige foto niet mooier vond. Ik zou ook graag een grotere foto zien ondanks dat je al groter bent gegaan. Deze ziet er voor mij iets te verscherpt uit.
Peter: Zeer kunstzinnige foto met een groot pastel kleurenpalet. Kwam binnen hier;
kanshebber
hmsbiker: leuke foto, in zo'n auto wil je wel rondrijden. Mooie kleuren ook. Jammer van raam linksonder.
Nikonsmurf: alle kleuren zitten erin, dat wel. Het is een mooie straatfoto (dus andere waarde) maar hij komt hier niet echt binnen als we het over een kleurenpalet hebben. Persoonlijke smaak, zegt verder niets.
WillemFocus:
BAM, die kwam binnen: nu nog een keer een verse foto en niet uit het archief

. Toch:
kanshebber
Highlander: letterlijk een kleurenpalet. Alles zit er in aan kleuren.
Kanshebber
Genster: hier wordt je vrolijk van. Mooie kleuren ook. Maar net niet wat onder mijn kleurenpalet valt.
vriefoto: sfeervolle nazomerfoto. Dreiging inderdaad. Veel kleuren. Mooie compositie, maar net niet die veelheid aan kleuren.
Jochem: prachtige combi van kleuren, maar dan op fijner niveau. mooie symmetrie en mooie bewerking.
Sandor: super dat je toch weer een verse foto hebt weten te produceren. Mooi kleurenpalet en actualiteit.
sled9e: mooie kleurenpalet, spat eraf, maar een beetje rommelig ogend door de strepen die er doorheen lopen.
alexblok: mooi kleurenpalet en deze hal leent zich daar prima voor. De vallende lijnen storen hier niet.
josti: creatieve uitbeelding van de herfstkleuren in een waaier. Kleuren passen helemaal bij elkaar en lopen over. Goed bedacht. Ik ga alleen voor een iets ander kleurenpalet. Maar verder: OK.
Belinda:
BAM! die kwam ook binnen.
Kanshebber
Jolanda: Ook een schoenenfan Jolanda? Ik ook

Lekkere uitstalling maar te weinig kleurenspectrum voor mij.
Esther: mooie abstracte foto!
kanshebber! wel wat vuil op je sensor of lens
Dit weekend mijn keuze.
Groet, Noor