Nee, dat hoor je me niet zeggen. Alleen iedereen zal het ondermaats niveau doormoeten. Talenten stromen snel door naar bovenmaats, de minder getalenteerden blijven wat langer hangen op ondermaats niveau. Wat we met elkaar natuurlijk hopen is dat opbouwende kritiek op minder getalenteerde fotografen en hun ondermaatse foto's op den duur ook voor deze ongelukkigen leidt tot bovenmaats foto's. De poorten dus maar te sluiten voor ondermaatse foto's van minder getalenteerde fotografen lijkt me ook niet echt de bedoeling van dit forum, of wel? Want daar schieten we ook niets mee op.Opgezetfan schreef:
Dus moeten we vanaf nu met z'n alleen maar ondermaatse foto's gaan maken? Dat schiet natuurlijk ook niet op
dodenakkers
- sofa2007
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: dodenakkers
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
.GdP schreef:De bedoeling van dit forum is van elkaar te leren. En vanaf welk niveau men start doet niet ter zake.![]()
Wel verwacht ik van hen die al en heel leerproces achter de rug hebben, dit niet zo duidelijk etaleren door anderen die niet zo ver zijn af te ze..ken.![]()
Gerrit
Ja Gerrit ,
ik ben het weer helemaal met je eens ,
als men zich ergert aan iets of iemand reargeer dan gewoon niet ,
als je op een forum als dit komt weet je gewoon dat je steeds tegen de zelfde vragen en problemen op loopt , en aan kort door de bocht opmerkingen heeft niemand iets daar leer je ook niets van , dan krijgen we een forum waar alleen de profs foto's laten zien want die zijn perfect ,
en de beginners durfen niet meer om dat ze worden afgebrand zonder ,
een goede uitleg van wat ze niet goed hebben gedaan of hoe het beter kan dus mede forum gebruikers laten we geduld heb onder elkaar en ,
iedereen in zijn waarde laten .
Groeten Ton .
Groeten Ton .
Zo is dat!ton schreef:.GdP schreef:De bedoeling van dit forum is van elkaar te leren. En vanaf welk niveau men start doet niet ter zake.![]()
Wel verwacht ik van hen die al en heel leerproces achter de rug hebben, dit niet zo duidelijk etaleren door anderen die niet zo ver zijn af te ze..ken.![]()
Gerrit
Ja Gerrit ,
ik ben het weer helemaal met je eens ,
als men zich ergert aan iets of iemand reargeer dan gewoon niet ,
als je op een forum als dit komt weet je gewoon dat je steeds tegen de zelfde vragen en problemen op loopt , en aan kort door de bocht opmerkingen heeft niemand iets daar leer je ook niets van , dan krijgen we een forum waar alleen de profs foto's laten zien want die zijn perfect ,
en de beginners durfen niet meer om dat ze worden afgebrand zonder ,
een goede uitleg van wat ze niet goed hebben gedaan of hoe het beter kan dus mede forum gebruikers laten we geduld heb onder elkaar en ,
iedereen in zijn waarde laten .
Groeten Ton .

Met vr. gr.,
Gerrit