Daartoe worden er op vele plaatsen Kerstmarkten opgezet. Een vaak kleurrijk schouwspel, waar je als fotograaf wel iets van je gading kunt vinden.
Als je dat hebt, laat het dan in dit draadje eens zien.
1. Vandaag bij Intratuin in Duiven wezen kijken. Ze bieden zelfs bomen aan compleet met sneeuw en ik zag een sliert lampjes van 5 meter met schrik niet 5192 leds. Zoiets noemen ze cluster verlichting. Het ziet er prachtig uit, maar 5192 dat is bijna ontelbaar. Leuke opdracht voor de kleinkinderen. Hoeveel lampjes heeft Opa in de boom gehangen? Nou? Tel ze maar eens.

2. Verderop in de winkel staan de honderden "Dickens" huisjes op de kopers te wachten en op een gigantische uitstalling rijden de treinen en dansen de mensen en beweegt er van alles. Je komt er ogen tekort. Kijk even mee door mijn camera.

3.

4.

5.

6.

7. Dan voeren ze je via een roltrap naar het Kerstballen Walhalla. Van knikker groot tot het formaat skippybal. En niet een paar maar echt honderden.

8. Ter opluistering staan er ook prachtig uitgedoste poppen, die de echte Kerstsfeer bij je moeten oproepen. Aangezien ik aan ballen geen bal aan vind, heb ik mij tot de Kerstmissen gewend.

9.

10.

Fijne Feestdagen.
Zo, wie volgt?