Bericht
door gvdnberg » wo okt 28 2015 10:45 am
Neen Luc, dat werd teveel. Bryce Canyon sprak ons niet zo aan, alle foto's die we van dat gebied hebben gezien lijken zeer sterk op elkaar, weinig variatie. Monument Valley lukte niet omdat we tijd tekort kwamen.
Antelope Canyon stond ook op het lijstje, maar dat is razend druk. De dag voor dat wij daar terecht konden, bleek het onmogelijk om in een straal van 120 mijl(!!!!) een hotelkamer te vinden. Helaas hebben we dat dus moeten annuleren.
We hebben wel een bezoekje gebracht aan Las Vegas, heerlijk om even bij te slapen en de koffers opnieuw en goed in te pakken vanwege de super ruime hotelkamers. Gokken doen we niet, dus alleen voor wat foto's langs de Strip gelopen en tot slot nog Death Valley aangedaan. Temperatuur van 116 graden Fahrenheit (=47 Celcius) meegemaakt en dat is echt erg warm!
We "moeten" dus nog een keer terug voor Monument Valley, Antelope Canyon, The Wave, Salt Lake City, Yellowstone, en wat er verder nog aan moois te zien is.
De Grand Canyon foto's vind ik het lastigst, met name de heiigheid krijg ik niet goed weg en er is wel verschil in kleur door de wisselende bewolking. En door het overweldigende landschap kijk je erg veel en vergeet je soms aan alle juiste instellingen te denken. En ook dat merk je achter de computer. Ik heb nog teveel aan vignettering gezien, zelfs bij de 24-70, waarschijnlijk doordat ik daar consequent een ND8 filter heb gebruikt.
Maar neem aan dat we genoten hebben!!
Laatst gewijzigd door
gvdnberg op wo okt 28 2015 5:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr