Groet, Cees

Olle,Leeuwarden schreef:Dan ligt de volgende vraag wel heel erg voor de hand: Wat is jouw (persoonlijke?) mening over de mk3 ten opzichte van elke jou bekende Nikon?
Ik las ook nog ergens dat het verschil tussen een mk3 en een D3 ongeveer een halve stop is. Degene die dat had becijferd nam daarbij ook zaken als aantal megapixels en dergelijke in zijn rekenwerk mee.Durf jij nog een uitspraak in die richting te doen?
Als ik jou vraag of er een halve stop verschil zit tussen jou (ex)D200 en een D300 kun je daar ook geen praktijk uitspraak over doen.Leeuwarden schreef:Olle,Leeuwarden schreef:Dan ligt de volgende vraag wel heel erg voor de hand: Wat is jouw (persoonlijke?) mening over de mk3 ten opzichte van elke jou bekende Nikon?
Ik las ook nog ergens dat het verschil tussen een mk3 en een D3 ongeveer een halve stop is. Degene die dat had becijferd nam daarbij ook zaken als aantal megapixels en dergelijke in zijn rekenwerk mee.Durf jij nog een uitspraak in die richting te doen?
Ik ben wel heel erg benieuwd of je iets kan zeggen over mijn bovenstaande vraag...
Jan