Dat valt echt reuze mee, foto's gaan eerst naar de buffer van de camera. Burst wordt dus pas een probleem als je een camera met een (te) kleine buffer hebt, of als je serieus lange bursts schiet (of heel veel burst series direct na elkaar).bredewoldski schreef:Het maakt tijdens een burst een verschil
Hoe vaak heb jij foto's die binnen 2 minuten online moeten staan?? Want die minuut extra wachten vind ik zelf echt nooit een probleem... Daarnaast, zelfs als je mega haast hebt hoef je zelden te wachten tot alles geïmporteerd/gekopieerd is. Je kunt immers al met de eerste foto('s) beginnen.en misschien nog wel belangrijker, het overschrijven van de bestanden naar je computer gaat een stuk sneller!
Voor 99/100 fotografen dus beide non-argument als je het mij vraagt.
Ik schiet schaatswedstrijden op 30 en 50 Mb/s kaartjes. Dat was toen ik ze kocht al niet het snelste. Wel lekker goedkoop. Nooit problemen mee als het om snelheid gaat. En het scheelt echt een hoop geld als je niet voor de snelste kaartjes gaat... Beter een betrouwbaar merk en iets langzamer dan de snelste merkloze kaartjes die misschien vaker corrupt raken!