Afgelopen weekend op zondag naar Rotterdam geweest.
Uiteraard camera mee en er zat in de namiddag een lekker zonnetje.
Hier een paar plaatjes van de Skyline van Rotterdam.
mvg, Gino
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

Dat bedoelde hij inderdaad. Waarom zou een vertikale foto ielig worden: gewoon even groot maken als een horizontale. Die zijn 800x532 pixels. Dat kan je natuurlijk ook vertikaal doen. Groter kan je ze ook maken natuurlijk, maar houd het op maximaal iets van 900 pixels hoog; dat kunnen de meestel mensen in ieder geval kwijt in hun browservenster.George Fennes schreef:Die staande foto's zijn verticaal 1200 pixels, dat bedoeld Patrick waarschijnlijk.
Dan moet je scrollen om de hele plaat te zien.
De breedte is goed maar niet de hoogte, die mag dacht ik ook maar 800 pixels zijn.
Maar zou je de hoogte aanpassen dan wordt de breedte wel erg ielletjes.
Geen excuses nodig natuurlijk. Het was slechts een tip. En natuurlijk heeft niet iedereen een 24" iMac ter beschikking. Ik heb maar "gewoon" een 22" breedbeeld schermpje met een resolutie van 1680x1050... en dat is al ruim; veel mensen hebben minder!Nikon Gino schreef:OK, ik begrijp wat ik verkeerd gedaan heb en zal er volgende keer rekening mee houden als er verticale foto's bijzijn.
Mijn excuses.
Ik kan ze overigens wel op een klein randje na helemaal zien op mijn scherm (iMac 24")