Tekentablet Wacom 25 Euro miv 21-11-2007 + install. code
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
kleuterschool
Dragon2 schreef:
Daar zit wat in, maar waarom zou je moeten overtrekken
is toch geen kleuterschool
Groetjes George
Code: Selecteer alles
Het probleem komt als je iets wil tekenen/overtrekken, positioneel klopt het dan niet. Voor overig gebruik maakt het idd niet zo veel uit maar als je toch een nieuwe koopt...

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Tip:
op de zijkant van de doos waarin het tablet zit, staat een nummer. Begint bij mij met FT (dus de binnendoos). Wellicht is dat het nummer.
Met dank aan Arthur!
Jolanda
op de zijkant van de doos waarin het tablet zit, staat een nummer. Begint bij mij met FT (dus de binnendoos). Wellicht is dat het nummer.
Met dank aan Arthur!
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
simpel bordje
Ben benieuwd Jolanda.
Waar zo'n simpel bordje al niet voor kan zorgen
Groetjes George
Waar zo'n simpel bordje al niet voor kan zorgen

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Re: kleuterschool
Soms heb je een schets op papier gemaakt en die wil je verder bewerken in photoshop ofzo maar je wil m niet inscannen. Voor grafische luitjes kan ik me daar wel wat bij voorstellen, er zit niet voor niks een overlay bij sommige tabletten...George Fennes schreef:Dragon2 schreef:Daar zit wat in, maar waarom zou je moeten overtrekkenCode: Selecteer alles
Het probleem komt als je iets wil tekenen/overtrekken, positioneel klopt het dan niet. Voor overig gebruik maakt het idd niet zo veel uit maar als je toch een nieuwe koopt...
is toch geen kleuterschool
![]()
Groetjes George
Access Violation door Aldi tekentablet
Ik heb van de week ook een Aldi Wacom Volito gekocht. Na de software installatie krijg ik tijdens het opstarten van mijn PC de foutmelding: LED HOTKEY KEBOARD Access Violation at address 7C910F29 read of address 00090000. Na even zoeken op internet blijkt dit meer voor te koemen bij Wacom tablets. Vanmorgen vond ik op de website van Wacom Europe (www.wacom-europe.com) een driver update (5.05-7) voor o.a. de Volito die de opstartproblemen met Windows XP zou verhelpen. Ik heb deze update geinstalleerd, maar het probleem is hiermee niet verholpen.
Ik vraag mij af of ik de enige ben die met deze Access Violation error wordt geconfronteerd en wat er aan te doen is?
Groetjes
Cor
Ik vraag mij af of ik de enige ben die met deze Access Violation error wordt geconfronteerd en wat er aan te doen is?
Groetjes
Cor
Erger u niet, verwonder u slechts.
- Jolanda
- Clublid
- Contacteer:
Bij mij werkt alles zoals het hoort. Of ik dat fijn vind weet ik nog niet, tis even wennen.
Tsja, dat installatienummer klopte dus niet. Heb op de site van Corel nog gekeken maar moet een of ander 0900 nummer gaan bellen. Heb maar besloten de software niet te gebruiken.
Sorry Thik Hai, kan je niet verder helpen.
Jolanda
Tsja, dat installatienummer klopte dus niet. Heb op de site van Corel nog gekeken maar moet een of ander 0900 nummer gaan bellen. Heb maar besloten de software niet te gebruiken.
Sorry Thik Hai, kan je niet verder helpen.
Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.