Ik vind dit wel een ok resultaat zo uit de losse hand, suggesties welkom (en nee ik had geen verse roos voorhanden

Groeten Raymond
Dat viel mij enorme mee trouwens, ik heb na +/- 1000 foto's nog steeds geen nieuwe batteryen in de flitsers moeten stoppensmaus schreef:mm een "speeltje" toe maar....kost batterijen vriend
ja weet dat het redelijk lang mee gaat...maar ray weet waar ik over praat.Smilda.NET schreef:Dat viel mij enorme mee trouwens, ik heb na +/- 1000 foto's nog steeds geen nieuwe batteryen in de flitsers moeten stoppensmaus schreef:mm een "speeltje" toe maar....kost batterijen vriend
Ik geloof niet dat dat ook maar iets met fotografie te maken heeftsmaus schreef:ja weet dat het redelijk lang mee gaat...maar ray weet waar ik over praat.Smilda.NET schreef:Dat viel mij enorme mee trouwens, ik heb na +/- 1000 foto's nog steeds geen nieuwe batteryen in de flitsers moeten stoppensmaus schreef:mm een "speeltje" toe maar....kost batterijen vriend
en speeltje kan je ook anders op vatten.
voor de rest wens ik hem veel plezier met zijn r1c1 set.
moeten we al op pad ??
ik ga maffen ......
scherpte is zeker okéroeree schreef:Vanavond mijn nieuwe "speeltje" binnengekregen en even aan het klikken geweest.
Ik vind dit wel een ok resultaat zo uit de losse hand, suggesties welkom (en nee ik had geen verse roos voorhanden)
Groeten Raymond
hallo allemaal,a90 schreef:Beste Roeree, Ige gebruik de R1C1 kit ook nog best veel met de flitsertjes los van de ring. Eigenlijk is het gebruikvan de flitsers op de ring bedoeld voor echte macro opnames en dat is dit niet echt natuurlijk.
Een bloem krijgt veel meer diepte als je ook een stukje steel of bladeren belicht. Dus niet alleen de bloem zelf flitsen maar ook een beetje er om heen.
Hoewel onderstaande foto niet 1 bloem is maar een bosje kun je wel zien wat het doet met het geheel.
Hierbij zijn overigens 3 flitsers gebruikt. 2 R200's en een SB800. De C1 gebruikte ik om het geheel aan te sturen. 1 R200 links op de tafel en de andere rechts. De SB800 had ik los in mijn hand en bouncede tegen het plafond. Door middel van het verhogen - verlagen van de flitskracht per flitser kun je een optimale belichting krijgen.
Veel success