De rest van de week zie je waarschijnlijk net voor je neus opvliegende buizerdsLittleWing schreef: De hele week word ik al geplaagd door prachtige buizerds biddend op paaltjes in de berm en elke keer geen camera bij de hand.
Morgen ga ik eens zien of ik er één kan fotograferen en dan in de FX stand.
De houding van de vogel leek ook het meest op een winterkoning, ik blijf oefenenJvdKooij schreef:de winterkoning heeft een zeer typische staart, daar herken je hem vrijwel meteen aan -)
Dat is meestal het geval jaJvdKooij schreef:De rest van de week zie je waarschijnlijk net voor je neus opvliegende buizerdsLittleWing schreef: De hele week word ik al geplaagd door prachtige buizerds biddend op paaltjes in de berm en elke keer geen camera bij de hand.
Morgen ga ik eens zien of ik er één kan fotograferen en dan in de FX stand.
op basis waarvan heb je gekozen voor de 200-500 en niet de Sigma?LittleWing schreef:Sinds 21 december ben ik de trotste eigenaar van een Nikkor 200-500![]()
Ik calibreer mijn lenzen en TC combinaties op de afstand waarop ik ze het meest gebruik. Dus bijv. de 300 + TC17 op een paar honderd meter. Ik heb niet onderzocht of dat tot andere uitkomsten leidt maar het gaat mij om het resultaat waar ik het wil hebben.a3aanw schreef:@Bert :
FoCal Test Distance Chart
Focal Length
Recommended minimum test distance
(etc. etc.)
Eigenlijk puur op gewicht, wou een lens die ik goed uit te hand kan schieten.M@rcel schreef:op basis waarvan heb je gekozen voor de 200-500 en niet de Sigma?LittleWing schreef:Sinds 21 december ben ik de trotste eigenaar van een Nikkor 200-500![]()