D4 70/200 f2.8 op 155mm - 1/80 - 12.800 iso

Prima bruikbare plaat toch!Wilci schreef: D4 70/200 f2.8 op 155mm - 1/80 - 12.800 iso
Doet mij denken aan mijn eerste opdracht, 1e helft AH'78 v Zevenhoven. gewapend met de D80 en 80-200, regenachtig en in een door hoge bomen omgeven voetbalveld. Lekker donker, en dan een niet echt hoogstaand potje voetbal. Ook maar besloten om toch wat rond te gaan lopen, om uiteindelijk 7 foto's aan te leveren ( terwijl ik 2e helft Huizen v Ter Leede 15 km verderop in een lekker zonnetje kon schietenWilci schreef: Door achter de goal mee heen en weer te lopen om zo dicht mogelijk bij die speler te blijven, kon ik er zegge en schrijve drie maken waar ik enigszins tevreden mee was. Pfff…. nog nooit zo bang geweest om geen enkel beeld te kunnen afleveren.![]()
Kjeld met l en op mijn scherm oogt het gezicht ook er gelig. Verder wel een mooi moment !djunclesam schreef:Nederlands kampioen 1000m èn 1500m schaatsen: Kjed Nuis
Die D3s komt inderdaad nog wel goed mee, maar D5 iso prestaties zou wenselijk zijn soms; vanavond even die training meegepakt om het licht te ontdekken op de natuur/kunstijsbaan van Flevonice. Dat viel niet mee, zelfs niet onder de lantaarnpaalWilci schreef: bagger plus.
D3s + 14-24mm @ ISO 8000 - 14mm - f/2.8 - 1/800Frans Martens schreef:En dat zijn de meest basale zaken als lens, sluitertijd en iso. Enig idee?