Hallo Ronnie,
Je mooie serie foto's laten herkenbare beelden zien die ik ook heb mogen aanschouwen tijdens mijn recente vakanties in het zuiden van de USA in 2014 en 2015 en ze laten zien wat een prachtige bestemming dit is voor landschap- en natuurfotografen!
Ik heb in de Grand Canyon NP diverse mensen squirels (foto's 4,5 3m

zien voeden met nootjes en broodkruimels en dan proberen ze te aaien. Ten eerste, dit is ten strengste verboden en, ten tweede het is gevaarlijk. Het zijn wilde dieren en een beet is zeer pijnlijk en kan ziektes over brengen. Nooit doen dus!!!
De foto's van vegetatie (1 tot 3) zijn mooi en laten goed zien hoe de planten aangepast zijn aan het dorre en hete klimaat ter plaatse.
De foto's van monument valley en de grand canyon zijn fraai qua compositie maar ik vind je kleuren een beetje vlak. Het is uiteraard een kwestie van smaak maar met wat nabewerking kun je veel bereiken!
Op foto 9 zou ik de takjes langs de rechterzijde proberen weg te werken (weg klonen of gewoon afsnijden). Beter is uiteraard dit al voor het afdrukken te vermijden.
Wbt foto 14, ik zou naar het hekwerk lopen en dan over het het heen fotograferen. Zo'n hek is toch wel een storend element in je foto!
Foto 15, het rotsblok in de voorgrond staat er maar half op, terwijl het zo goed als onderwerp kan dienen in je foto om diepte te creëren! Ik schat dat de locatie Arches National park is?
Foto 13, ik heb bijna net zo'n foto in mijn portfolio (wellicht post ik nog iets binnenkort!!). Deze weg die vanuit her noorden naar monument valley loopt is zeer druk en de foto geeft de impressie dat je op de weg staat. Toch wel gevaarlijk!
Op welk tijdstip van de dag heb je deze foto gemaakt?
Al met al een prima serie om je herinneringen aan een schitterend gebied levend te houden.