1.

2.

3.

4.

5.

6.

Groetjes Belinda
Beste Gisela, Ik fotografeer ook wel paddestoelen en zit er met mijn scherpte ook wel eens naast. De tips van jou vind ik zeer waardevol. ik ga er ook eens meer op letten om de rand van de hoed scherp te krijgen. En paddestoelen zijn er nu nog steedsgisela schreef:De mosjes zijn prachtig ,de scherpte ligt op de juiste plaats ,en vormt een mooi geheel met de compo , helemaal top .
De scherpte bij de 2 sloeltjes is er zeker wel ,maar persoonlijk had ik de scherpte liever op de rand van het hoedje gezien dan er boven op , deze paddenstoeltjes glimmen nogal , als je hier de scherpte boven aan het hoedje hebt , is de kans op uitbijten erg groot ,en krijg je het idee (misschien) dat de foto niet echt scherp is ,bij een volgende foto-serie zou je kunnen proberen de focus zowel op de rand als ook op het hoedje te leggen ,je ziet dan het verschil zelf wel ,probeer ook eens verschillende diafragma's , en paddenstoeltjes fotograferen is beslist niet makkelijk ,je ligt vaak in de onmogelijkste positie's je foto te maken .