Nikon D7200
Nikon D7200
We hebben een vraagje. Net een D 7200 gekocht als ik nu opname maakt dan is de eerste opname belichting 0 tweede -1 en de derde opname +1 hoe kan ik dit uitzetten. En er voor zorgen dat alle opname gelijk zijn als dat ik instel.
- Matthijs
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Nikon D7200
Even je bracketing uit zetten en klaar! 

-
- Forumlid
Als de D7200 niet te gek veel verschilt met een D7100....
Het knopje met "BKT", aan de rechterkant (van voren gezien) naast de objectiefaansluiting, indrukken en het het achterste instelwiel draaien totdat er "0F" wordt aangegeven.
Het knopje zit vlak bij het D7200 plaatje.
Het knopje met "BKT", aan de rechterkant (van voren gezien) naast de objectiefaansluiting, indrukken en het het achterste instelwiel draaien totdat er "0F" wordt aangegeven.
Het knopje zit vlak bij het D7200 plaatje.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Leon,
Welkom.
Zoals gemeld (wij kenners ruiken dat op afstand
) Bracketing zal aan staan.
Ergens op een display-en waarschijnlijk in de zoeker moeten letters BKT te zien zijn.
Groeten, Gijs
Welkom.
Zoals gemeld (wij kenners ruiken dat op afstand

Ergens op een display-en waarschijnlijk in de zoeker moeten letters BKT te zien zijn.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gezien mijn vraag ook onder de Nikon D7200 valt zet ik heb hier ook maar neer.
De camera heb ik op de AF-S stand gezet, nu zou ik deze graag weer terug zetten naar de AF-C stand. Heb alles naar mijn idee na gezocht maar blijf er telkens overheen kijken. Wie o wie kan mij helpen? En mij het stap voor stap uitlegen?
De camera heb ik op de AF-S stand gezet, nu zou ik deze graag weer terug zetten naar de AF-C stand. Heb alles naar mijn idee na gezocht maar blijf er telkens overheen kijken. Wie o wie kan mij helpen? En mij het stap voor stap uitlegen?
-
- Forumlid
De schakelaar van auto/manuele focus is tevens een druk knop.
(Deze zit rechts onder bij de lens aansluiting zou je het niet weten)
Deze in gedrukt houden en met het achterste instelwiel op de af zetten van jou keuze.
(Deze zit rechts onder bij de lens aansluiting zou je het niet weten)
Deze in gedrukt houden en met het achterste instelwiel op de af zetten van jou keuze.
- Cornerstone
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Er staan tegenwoordig aardig wat tutorials over de D7200 op you tube. Volg er eens 1tje, kan heel verhelderend werken.
Heb het zelf ook gedaan met de D7200 voordat ik overstapte naar een D750 en heb er veel aan gehad.
Heb het zelf ook gedaan met de D7200 voordat ik overstapte naar een D750 en heb er veel aan gehad.