Wie heeft de eerste D300 in zijn/haar bezit??
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Staat die fotohandelaar op het lijstje met prijzen?Nikon Gino schreef:.....mijn plaatselijke fotohandelaar verkoopt hem voor €1649 en heeft hem gegarandeerd volgende week woensdag binnen. Mvg, Gino
link Prijzenoverzicht
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ook ik heb bericht gehad van Konijn! Ik heb 7dagen de tijd om hem op te halen, maar ik twijfel of ik hem ophaal.......Niet om de camera, maar inderdaad de prijs.Leeuwarden schreef:Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat jullie ervoor betaald hebben? Ik zag dat de prijs bij K'nijn nog steeds op €1949 staat...

Ik heb naar de prijs gevraagd, en de prijs van 1949,-euro blijft gehandhaafd en dit valt mij tegen voor een bedrijf als deze die normaalgesproken goed meedoet met z'n verkoopprijzen.
Dus dol-enthousiast omdat ie er is, maar die prijs is de schaduwkant.
Ik ben er dus nog niet helemaal uit. Het zou knap lullig zijn als ie volgende maand fors in prijs zakt!

D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hier gaat het erover of je 'm al hebt. Als je iets wilt melden over de prijs die dat dan hier: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... php?t=5902
(een aantal postings die alleen over de prijs gaan zijn verplaatst)
(een aantal postings die alleen over de prijs gaan zijn verplaatst)
Laatst gewijzigd door Onno op wo nov 28 2007 8:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd wie de camera voor zo'n lage prijs heeft.
Ik was zelf te laat vandaag. Twee maal goed in de file en kon nog voor Ommen omkeren. Dacht dat Konijnenberg tot 18.00 uur was. Bleek niet zo te zijn. Ze wilden hem wel gratis opsturen. Goede service want 40 minuten wachten vonden ze toch te gek.
Ga morgenochtend maar opnieuw.
Wanneer het weer het toelaat zal ik wat vergelijkingsfoto's maken met D300, D200 en D2x. Allemaal gelijke situaties zodat een eerlijk oordeel kan worden geveld. Zal volkomen ruwe foto's plaatsen of eventueel aan gegadigden toesturen.
Ik was zelf te laat vandaag. Twee maal goed in de file en kon nog voor Ommen omkeren. Dacht dat Konijnenberg tot 18.00 uur was. Bleek niet zo te zijn. Ze wilden hem wel gratis opsturen. Goede service want 40 minuten wachten vonden ze toch te gek.
Ga morgenochtend maar opnieuw.
Wanneer het weer het toelaat zal ik wat vergelijkingsfoto's maken met D300, D200 en D2x. Allemaal gelijke situaties zodat een eerlijk oordeel kan worden geveld. Zal volkomen ruwe foto's plaatsen of eventueel aan gegadigden toesturen.
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee