Vandaag eens naar de Woerkomse visbakwedstrijd gegaan, gewapend met een camera uiteraard.
Ik dacht laten we er maar eens een keer zwart wit serie van maken.
Ben benieuwd naar jullie reactie’s.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Bedankt voor het kijken, en zie graag jullie mening verschijnen.
Nr 10 vind ik erg mooi, vorral het licht op die netten.
En wat zijn ze nu op nr 5 aan het doen?
Ik zou ze trouwens ook wel in kleur willen zien. Ik denk dat die kraam vam nr 6 een kleurrijk geheel is.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Tony,
Foto 5, het vuurtje was volgens mij uitgegaan, de man heeft een aansteker vast, en de vrouw zette een pan met hete olie terug.
Foto 6 heb ik hier in kleur,
Over het algemeen viel het kleurrijke wel mee, alle in visserskledij en verder veel zwart( vooral de kachels) , bruin en grijs.
Henk,
Het was toch echt al de 20e edititie. dus wie het verzonnen heeft?
en dan nog de soort vis, POON. dat is helemaal al niet zo'n bekende soort waar je in de plaatselijke viswinkel om vraag,maar, bedankt voor het compliment.
groet Rene
Dank voor de kleurenversie; hij valt inderdaad tegen. De zwart-wit is wel zo mooi.
Ik had de kraan veel kleuriger ingeschat. En nu komt ook die auto op de achtergrond "storender" in beeld.
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
De foto met de oldtimer is mooi, ik zou echter de nieuwe auto's eraf hebben gecropt......
Ook de foto waarin de twee mensen nu helemaal zichtbaar zijn, zou ik de hekken eraf hebben gehaald.
Winnaar is je laatste foto, man met bolhoed!
PS altijd leuk een Aziatische dame in klederdracht