Haartje in body?

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Plaats reactie
yvonne

Haartje in body?

Bericht door yvonne » za dec 01 2007 11:36 am

Zoals de titel al zegt er zit een haartje ergens in mijn body,ik zie hem wel als ik door de zoeker kijk maar niet op de foto ,dus hij zit waarschijnlijk in de body ,dadelijk even langs de fotograaf,baal hier ontzettend van hoe kan dit nu???

Iemand tips om dit in de toekomst te voorkomen?

Gino
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Gino » za dec 01 2007 11:39 am

Scheren :D :evil: :wink:
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace

http://www.flickr.com/photos/nikongino/

yvonne

Bericht door yvonne » za dec 01 2007 11:39 am

Ja haha :roll:

gijs sandberg
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door gijs sandberg » za dec 01 2007 11:39 am

Yvonne,

Als je het haartje scherp ziet tezamen met het zoekerbeeld, zit het haartje waarschijnlijk tegen het matglas.

Gewoon even blazen...

Groeten, Gijs Sandberg
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » za dec 01 2007 11:42 am

Idd eerst even proberen te blazen.. Camera op zijn kop en blazen!(niet spugen) en niet met de vingers er aan komen.
NAS Buikpijn

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » za dec 01 2007 11:42 am

even een blaasbalg gebruiken ? en als je het ziet door je zoeker heb je kans dat hij aan de onderkant van het matglas "geplakt" zit. dan is het advies ook even een blaasbalg gebruiken.

Let wel dat je een volle accu hebt als je je spiegelomhoog klapt !
beetje vervelend als je spiegel terug klapt bij het schoon blazen.

LET OP! wel met een blaasbalg oid en niet met je mond. je blaast altijd vocht mee. erg vervelend als je opeens een spot op je sensor hebt zitten

iJoost

Bericht door iJoost » za dec 01 2007 12:07 pm

Ehm... Als je de spiegel omhoog klapt kun je juist niet meer bij het matglas. ;-)

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » za dec 01 2007 12:36 pm

gewoon naar de fotograaf waar je hem gekocht hebt die maakt hem zo schoon voor je!

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » za dec 01 2007 3:45 pm

iJoost schreef:Ehm... Als je de spiegel omhoog klapt kun je juist niet meer bij het matglas. ;-)
dat is duidelijk, ik gaf alleen beide opties aan om je kamer even schoon te blazen. :)

groeten : Arend

yvonne

Bericht door yvonne » za dec 01 2007 8:18 pm

MEMENTO schreef:gewoon naar de fotograaf waar je hem gekocht hebt die maakt hem zo schoon voor je!
Ik heb hem via internet gekocht maar ben vanmiddag even naar de fotograaf geweest en die heefd hem ,idd met een blaasbalg schoongeblazen pffff haartje weg :) yvonne blij en die beste man wilde er niet eens wat voor hebben :)

Zelf ook maar even meteen een blaasbalgje gekocht mocht het in de toekomst nogmaals voorkomen :oops:

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”