Graag wat feedback?
1

2

3

Les Truttes zijn een coverband die eigenlijk een grote live mash-up brengen Wat voor erg veel ambiance zorgt.
2

3

Ben altijd benieuwd met welke intentie jij je beelden plaatst. Eigenlijk is mijn kritiek altijd dezelfde, een aantal punten daarvan haalt Frankie al aan. Maar je 'weerwoord' is altijd dat je je nabewerking nog niet op orde hebt en nu dat je scherm een probleem geeft. Dat is verder prima maar dan blijft er voor ons natuurlijk weinig te beoordelen over... Het softe is sowieso raar omdat jouw sluitertijden ruim voldoende zijn, dat zou ik dus zoeken in een materiaal probleem of een probleem in je processing achteraf.kawaracer schreef:Deze lokken weinig reacties uit, toch bedankt voor het kijken
Als je komt om te leren dan zit het forum vol met mensen die graag willen helpenkawaracer schreef:wel ik plaats foto's om feedback te krijgen en door hier te plaatsen merk ik dat er inderdaad problemen zijn waar ik nog geen oplossing voor heb
Stuur anders de RAW bestanden van de platen uit dit topic (en eventueel de bewerkingen die je hebt gedaan) even dan kan ik ernaar kijken voor je (stuur maar even een PB als je interesse hebt).maar sinds ik met lightroom ben gaan werken is dat minder hoewel ik eigenlijk de zelfde bewerkingen doe.