Een aantal jaar gebruik ik bovenstaande software.
In Lightroom 5 wordt het programma aangeroepen en na bewerking in Color Efex Pro 4 worden de foto's teruggeplaatst in Lightroom 5.
Na de installatie van OSX el Capitan op mijn Mac krijg ik een foutmelding bij het opstarten van Efex Pro (Bewerken/Bewerken in Color Efex Pro) in Lightroom.
De foutmelding is:
The last time you opened Color Efex Pro 4, it unexpectedly quit while reopening windows. Do you want to try to reopen its windows again?
Ik kom hier niet uit....
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Jan
Color Efex Pro 4
- Jur
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Color Efex Pro 4
Jan,
Ik zou de NIK collection (inclusief Color Efex Pro) gewoon opnieuw installeren. Je kunt de gehele collectie gratis downloaden! KLIK
Nog even uitgeprobeerd op mijn iMac met ElCapitan: Color Efex 4 werkt prima!
Ik zou de NIK collection (inclusief Color Efex Pro) gewoon opnieuw installeren. Je kunt de gehele collectie gratis downloaden! KLIK
Nog even uitgeprobeerd op mijn iMac met ElCapitan: Color Efex 4 werkt prima!
Jur
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Color Efex Pro 4
Jur,
Ok Jur dank je wel!
Ik wist niet dat je de collectie nu kunt downloaden, waarschijnlijk zal dan het probleem verholpen zijn.
De collectie heb ik een aantal jaren geleden aangeschaft en nu werkt het opeens niet meer.
Had ook al opnieuw geinstalleerd vanaf schijfjes.
Met vriendelijke groet,
Jan
Ok Jur dank je wel!
Ik wist niet dat je de collectie nu kunt downloaden, waarschijnlijk zal dan het probleem verholpen zijn.
De collectie heb ik een aantal jaren geleden aangeschaft en nu werkt het opeens niet meer.
Had ook al opnieuw geinstalleerd vanaf schijfjes.
Met vriendelijke groet,
Jan