Is het bewust een XLS Lucien?Lucien schreef:Johan, ik gebruik de GT3542XLS. Die bleef met jouw lens erop gewoon staan
Groet, Lucien
Ik heb je hoog natuurlijk, maar een statief van 2 meter hoog lijkt me zélfs voor jou licht overdreven.
Is het bewust een XLS Lucien?Lucien schreef:Johan, ik gebruik de GT3542XLS. Die bleef met jouw lens erop gewoon staan
Groet, Lucien
Als ik het goed heb is dit statief niet meer leverbaar?Flandria schreef:Ik gebruik alweer een aantal jaren de Gitzo GT-3530S in combinatie met RRS BH-55 balhoofd.
Licht en sterk/stabiel. Kan jaren probleemloos mee door weer en wind.
Ik weet niet wat Luciën fotografeert maar als je veel in de lucht schiet (vogels, vliegtuigen, ufo's, etc) dan kan een heel hoog statief voordeel hebben omdat je dan niet hoeft te bukken als je de camera omhoog richt en je toch door het oculair wilt kunnen kijkenJohan v. V. schreef: Is het bewust een XLS Lucien?
Ik heb je hoog natuurlijk, maar een statief van 2 meter hoog lijkt me zélfs voor jou licht overdreven.
Hans Braakhuis schreef: Nu nog hopen dat er iemand is die weet wat S, LS, LSV of GTS betekend, of misschien staat dat in folder, die ik ook zelden lees.
Klopt, is een opvolger voor gekomen, weet echter niet welke.Johan v. V. schreef:Als ik het goed heb is dit statief niet meer leverbaar?Flandria schreef:Ik gebruik alweer een aantal jaren de Gitzo GT-3530S in combinatie met RRS BH-55 balhoofd.
Licht en sterk/stabiel. Kan jaren probleemloos mee door weer en wind.