Ledjes kijk ik nooit naar. Behalve het 'layer' lampje want soms vergeet ik terug te switchen...
Je kunt natuurlijk altijd even het Midi2LR venster actief maken en op een knop drukken dan zie je gelijk wat er onder zit. Maar een label is natuurlijk een stuk makkelijkerrichhanz schreef:Draaiknoppen op de 1e laag hebben allemaal een bestemming, knoppen nog niet. Als dat zover komt moet ik ze gelijk labelen anders vergeet ik wat ik er aan heb toe gewezen.
Midi parameters zijn 7-bits, wat betekent dat ze een bereik van 0 tot 127 hebben. Je gaat dus in 128 stappen een bereik door. Stapgroote is dus afhankelijk van de lightroomwaarde die je bedient.ATOR schreef:Nog een laatste vraagje, wat is de stapgrootte van de knoppen? Is die hetzelfde als wanneer je de + en - toetsen gebruikt (stappen van 5 op een -100 tot +100 schaal) en verandert hij als je shift of alt indrukt?
Misschien voor de grootte van de miniaturen in het bibliotheek venster. Kreeg dat niet zo voor elkaar.ReneG schreef:PS: Waar gebruiken jullie de volumeschuif voor? Voor de muziek op de achtergrond...?
Dat kan momenteel sowieso niet. Er is namelijk geen 'size' functie in Lr. Wel een 'zoom in' en een 'zoom out' maar dat werkt niet als de fader absoluut isrichhanz schreef: Misschien voor de grootte van de miniaturen in het bibliotheek venster. Kreeg dat niet zo voor elkaar.
Herstel; voor exposure en angle kun je de limieten ook aanpassen. Omdat je meestal niet 5 stops plus of min corrigeert, of 45 graden roteertdjunclesam schreef: Bij temperature en Tint kun je zelf het bereik toekennen omdat anders de stapgrootte onzettend groot kan worden als het hele beschikbare bereik wordt gebruikt