Niet helemaal waar. Er waren zelfs een 5 tal C.... gebruikers. Die werden vriendelijk doch dringend verzocht het pand te verlaten :mrgreen: :mrgreen:D-80's schreef:Maarreh Gerrit, die extreem hoge Nikondichtheid was absoluut iets voor jouw geweest, echt overal waar je keek Nikon...Nikon....Nikon....Nikon...
Eelco
Liebe grüsse aus Köln
- hans1956
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- SwederD70
- Clublid

- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Idd lache zal ze...D-80's schreef:Nee, ze ligt al op bed maar ze zal hier morgen smakelijk om kunnen lachen..heeft Monique bovenstaande foto's van Hans1956 al gezien....???![]()
![]()
Eelco
bevestigd maar weer eens wat vooroordelen...
mannen met een grote lens
mannen met een camera
mannen op beurs waar schaars geklede dames rondhuppelen...
ehm...en daar moet 15 december ook rond lopen....auu
- EelcoD7100
- Forumlid

-
GdP
- SwederD70
- Clublid

- Contacteer:
Dan heeft de marketing afd van Nikon toch niet goed zijn best gedaan!hans1956 schreef:Niet helemaal waar. Er waren zelfs een 5 tal C.... gebruikers. Die werden vriendelijk doch dringend verzocht het pand te verlaten :mrgreen: :mrgreen:D-80's schreef:Maarreh Gerrit, die extreem hoge Nikondichtheid was absoluut iets voor jouw geweest, echt overal waar je keek Nikon...Nikon....Nikon....Nikon...
Eelco
Die verdwaalde 'zielen' zouden toch binnen 5 minuten omgepraat moeten kunnen worden. Zodanig dat ze ter plekken hun oude gear inruilen/kliko voor fantastisch mooi Nikon Spul....!
- hans1956
- Regiocoördinator

- Ervaringsniveau: *****
Ik hoef lekker niks te delen. Wat een heerlijke lens is dat toch, kwijl kwijlD-80's schreef:Ik weet wel dat 15 december ik de 70-200vr moet gaan delen...
Was te verwachten, maar als er dan ook weer zo'n podium staat waarvanaf je kan schieten met de grote objectieven... dan sta ik gewoon daar..
Groetjes Eelco
Gr. Hans
- a90
- Forumlid

Aber das is ja wünderbar ! Diese schöne hübsche mädchen.
Sehr toll, viel spaß !
Volgens mij hebben jullie een beste dag gehad mannen
Sehr toll, viel spaß !
Volgens mij hebben jullie een beste dag gehad mannen
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- Fera Albi
- Clublid

Heetten al mooie juffrouwen Nikon???D-80's schreef:Maarreh Gerrit, die extreem hoge Nikondichtheid was absoluut iets voor jouw geweest, echt overal waar je keek Nikon...Nikon....Nikon....Nikon...
Eelco
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
-
Marco
Es war super toll !!! (en ben nu opgezadeld met een ontzettend NAS gevoel.......)
Hier ook alvast wat eerste plaatjes van mij, heb qua verwerken dezelfde berg liggen als Hans en Eelco.
1. @ Sweder, schaarser dan dit was niet toegestaan, normaliter zou dit dus naakt geweest zijn.

2.

3.

4. Er was meer te fotograferen dan modellen, hier was een moddergevecht gehouden met verf........

We zullen ons best doen, nog wat meer te plaatsen, zodat iedereen weet wat je in Utrecht kunt verwachten.
groet,
Marco
Hier ook alvast wat eerste plaatjes van mij, heb qua verwerken dezelfde berg liggen als Hans en Eelco.
1. @ Sweder, schaarser dan dit was niet toegestaan, normaliter zou dit dus naakt geweest zijn.

2.

3.

4. Er was meer te fotograferen dan modellen, hier was een moddergevecht gehouden met verf........

We zullen ons best doen, nog wat meer te plaatsen, zodat iedereen weet wat je in Utrecht kunt verwachten.
groet,
Marco
Laatst gewijzigd door Marco op zo dec 02 2007 6:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Dan ga ik niet teveel meer in dit topic kijken want dan is de suprise voor vrijdag er wel af.Marco Handgraaf schreef: We zullen ons best doen, nog wat meer te plaatsen, zodat iedereen weet wat je in Utrecht kunt verwachten.
groet,
Marco
Maar wat ik tot nu toe van jullie heb mogen zien is zeer zeker de moeite waard om naar Utrecht te gaan.
Hoop alleen dat de aanvangstijd snel bekent word want ik moet uit zeeuws vlaanderen komen en dan moet ik toch even inplannen hoe laat te vertrekken om op tijd te zijn bij het meeting point.
Mvg, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
bedankt Hans
Groeten
Groeten
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace