Vincent weer heel verrassend

Puntje van kritiek voorkant broek en achterkant jacket, en dan vooral bij de slip van het jacket, dat zou ik graag iets strakker zien.
Neemt niet weg dat ik het voor de rest een hele mooie foto vind.
Omdat Luc zijn bericht (met foto) meteen weer had verwijderd - overigens niks mis mee! - bleef in de lijsten Mijn berichten en Nieuw bij dit topic het ikoontje staan dat "ongelezen bericht" betekent. Nadat je het topic weer opende en sloot bleef de forumsoftware nog steeds aangeven dat er een "ongelezen bericht" in stond. Dat bedoelde ik met "verweesde koppeling": een koppeling naar een niet-meer-bestaand bericht.Ik plaats dit berichtje maar even, om de verweesde koppeling naar de vandaag door Skippy geplaatste-en-weer-verwijderde bericht teniet te doen...
Maar de verwarring werd niet veroorzaakt door Luc's geplaatste-en-weer-verwijderde bericht, maar door een bug in de forumsoftware. Dit was niet de eerste keer.Ik ben inderdaad de oorzaak van enige verwarring door een eerder hier geplaatste foto later te verwijderen.
Dank Sander !Sandervb schreef:Beetje late reactie, maar leuke stijl zo en goed gelukt Matthieu!