Ellen ten Damme met de D300

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kaatje

Ellen ten Damme met de D300

Bericht door Kaatje » ma dec 03 2007 10:38 pm

Eigenlijk moet ik er nog eea aan doen, maar ik ben erg enthousiast over de D300 en na Women Inc. voelt 'ie eindelijk een beetje eigen.

Dus toch even een plaatje showen........

Afbeelding

Bij deze foto heb ik de witbalans op natriumlampen gezet en de kleur van het licht gekozen. Iso 1250, -2,0ev en 1/200s en dus zonder flits.

Ik ben dus erg blij met mijn "gepimpte D200" 8)

GdP

Bericht door GdP » ma dec 03 2007 10:41 pm

Dat gaat prima Erica!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma dec 03 2007 10:42 pm

Jammer dat ze de verkeerde kant op kijkt... Maar dat maakt natuurlijk in dit geval niet zoveel uit! Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje.

Nu nog even je onderschrift aanpassen! :mrgreen:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » ma dec 03 2007 10:42 pm

Super foto !! heel mooi..
NAS Buikpijn

roeree

Bericht door roeree » ma dec 03 2007 10:47 pm

Hoi Kaatje,

Gave foto, ik heb nog nooit onder die lichtomstandigheden gefotografeerd, dat zal nog niet meevallen denk ik.

Groeten Raymond

Kaatje

Bericht door Kaatje » ma dec 03 2007 10:55 pm

@ Patrick: Ik heb haar van alle kanten hoor! Maar de dynamiek in deze foto vind ik geweldig. En mijn onderschrift aanpassen, wat moet ik er in zetten dan? Ik zet er wel gepimpte D200 bij :mrgreen: Hoewel ik bij deze foto vermeld dat ik het met de D300 heb gedaan en ik daar ook enthousiast over wilde vertellen, moet het toch niet uitmaken waarmee je het doet? Hoewel ik trots ben op de foto's die ik gemaakt heb, vond ik de fotograaf met de D40 die met een sluitertijd van 1/20s werkte en mooie foto's maakte veel stoerder!

@ Raymond: Was voor mij de eerste keer, dit evenement. Het is me enorm meegevallen, vooral dankzij de mogelijkheden van de D300. Met mijn D40X had ik het zeker geprobeerd maar ik denk niet dat ik daar voldoende uit had kunnen halen. Dat laatste ligt overigens aan mij en niet aan de D40X.

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

gaat lekker

Bericht door George Fennes » ma dec 03 2007 11:06 pm

Hallo Erica, geweldig die mooie D300.
Ik kan me best voorstellen dat jij er erg trots op bent.
Het is een pracht van een camera en over de foto.
Ik vind hem er goed uitzien ook wat ruis betreft.
Bij mij begint het steeds meer te kriebelen, maar zit er nog niet in :cry:

Wat betreft je onderschrift, heb ik twee redenen om mijn apparatuur niet te vermelden.

Mensen die wat minder goede bedoelingen hebben, kunnen zo zien wat jij in huis hebt en op deze manier is het een mooie uitnodiging voor deze lieden.

Ten tweede vind ik het niet belangrijk dat anderen weten wat ik heb en waar ik mee fotografeer.

De trouwe forumlezers weten het vanzelf wel.
Het gaat erom dat jij lekker uit de voeten kunt met wat je hebt en dat jij je daar lekker bij voelt.

Maar dat is mijn mening :wink:

Ik moet je nog een compliment geven omdat ik merk dat je heel erg hard gegroeid ben met fotograferen erg leuk om te zien.
Ga zo door zou ik zeggen.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

Kaatje

Bericht door Kaatje » di dec 04 2007 11:25 am

Hoi George,

Allereerst bedankt voor je compliment. Ik heb veel plezier in het fotograferen en veel van het forum geleerd, daarnaast nog van iemand anders en zo ging het ineens heel erg snel.

De D300 is voor mij echt een fijne camera waarvan ik alle mogelijkheden nog lang niet heb ontdekt. Het is dat ik er verder mee kan en ws. zo de WAO uit kan. Anders had ik een aanschaf als deze niet kunnen doen, dan had ik nog altijd van de D200 gedroomt ;-) Maar mocht je gaan sparen, dan zou ik zeker over de D300 nadenken!

Het maakt idd niet uit waarmee iemand fotografeert, ik heb gewoon hard gewerkt en de mazzel gehad de juiste mensen te leren kennen. En ik ben begonnen met de D40X, het model waar men toch het meest sceptisch tegenover staat. Ik moet wel zeggen dat de D300 na de D40X een enorme vrijheid biedt maar ik denk niet dat daarmee mijn D40X de kast in zal verdwijnen. Juist de beperkingen vormen voor mij de uitdaging ;-)

Groetjes,
Erica

mikemix

Bericht door mikemix » di dec 04 2007 11:51 am

Kijk, daar gaat ie hoor, fraai!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”