Zeer gezellige dag beleefd. Samen met Chris al vroeg door Den Bosch gelopen met vervolgens de klim... man wat is dat hoog! Zeker de moeite (en angst) waard geweest. Fons, ook namens mij heel erg bedankt voor de goede organisatie, top! Ik heb al heel veel mooie platen voorbij zien komen
Ik heb me in de nabewerking eerst maar eens bezig gehouden met het avond gedeelte. Het daglicht gedeelte volgt nog
Mooi platen zie ik voorbij komen, welke een goede indruk geven van het uitje
@LJ-Jochem de nabewerking van de foto's van de Binnendieze zijn . Er valt inderdaad veel meer uit te halen dan je op het eerste oog zou verwachten.
Zeker de moeite waard om nog eens een keer terug te gaan!
Heren, ik sta zeker open voor een scherp oog en kritiek. Daar word je beter van Hierbij de verbeterde versie. Even helemaal niet geprobeerd het hooglicht eruit te halen
Dan nog mijn foto's van overdag en de klim zelf. Zoals gezegd waren Chris en ik al wat eerder in Den Bosch en we hebben een aardig rondje gelopen. Een gedeelte van de klim heb ik gemaakt met de Nikkor 70-300mm waarvoor ik Ludo hartelijk wil danken voor het uitlenen van zijn objectief aangezien ik zelf geen tele bezit.