JJG schreef:Vergeleken met kleinbeeld toch wat langer nadenken over je composities etc.
Ik snap het gevoel van analoog werken dat je bedoelt, terug naar de basis maar vooral de 'kostbaarheid' van een click. Je gaat er kritischer van kijken, langer nadenken. Soms misschien zelfs iets
te lang.
Maar ik zie dat helaas niet echt terug in het beeld dat je hier presenteert. Sowieso heb ik al betere series van jou gezien, soms vraag ik mij ook oprecht af (en dat is een vraag en absoluut
geen verwijt) of mensen foto's 'automatisc' mooier vinden als je er bij zegt dat een foto analoog geschoten is.
Voor mijn smaak zitter er sowieso net iets te veel oneffenheden op je beeld. Tevens kunnen de composities mij niet echt boeien, ik vind ze iets 'te gemakkelijk'. Bijvoorbeeld die foto van het prikkeldraad krijg ik niet echt de indruk dat je echt gepoogd hebt er een interessant beeld van te maken. Behalve een prikkerldraad dat wegloopt in de diepte met een kleine dof. Een foto als foto 6 had ik dan bijvoorbeeld helemaal onderin gekaderd waardoor de mist het grootste deel van het beeld beslaat. Dan was het (in mijn optiek) een veel interessanter beeld geweest.
Uiteraard hoeft niet elke foto en elke serie een meesterwerk te zijn, wilde toch mijn (opbouwend bedoelde) kritiek even kwijt

Fin.