Nikon View NX-i
- Hilda
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Nikon View NX-i
Upgraden van PS elements lukte ook niet, kreeg steeds de melding dat ik een update had, en wanneer ik deze uitvoerde kreeg ik de melding meteen weer, maar uiteindelijk na een live chat met Adobe en een door hun toegestuurde link wel. View NX-i doet het ondertussen ook na op de Nikonsite even te hebben gezocht naar reg sweeper. Kortom, iedereen dank voor het meedenken.
Niet iedere foto laat zich maken.
- Hilda
- Forumlid
View NX-i is geïnstalleerd maar waar ik een beetje tegen aan loop is het ontzettend kleine lettertype waarmee gewerkt wordt, is hier iets aan te veranderen?
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Ik heb in januari dezelfde problemen gehad met installatie.
vorige maand is echter een update van de installatie software uitgebracht en die werkt wel op win10. probeer die eens out of the blue...
Als dat niet lukt, installeer dan NX2 weer een keer zodat de de-installatie iets heeft om te verwijderen. Ik weet het: het klinkt maf, maar dat is Windows nu eenmaal...
vorige maand is echter een update van de installatie software uitgebracht en die werkt wel op win10. probeer die eens out of the blue...
Als dat niet lukt, installeer dan NX2 weer een keer zodat de de-installatie iets heeft om te verwijderen. Ik weet het: het klinkt maf, maar dat is Windows nu eenmaal...
gegroeid van Fujica ST-801 via Nikon FG-20, FM-2, F-301, F-601, F-801 en D80 naar D7000...
- Hilda
- Forumlid
Heb al weer problemen met het installeren van View NX-i. Heb een nieuwe laptop wil View NX-i er opzetten en krijg vervolgens deze mededeling. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Heb Nikon al een mail gestuurd, maar nog geen reactie gehad.

- Hilda
- Forumlid
As we speak,ik dacht, probeer het nog een keer, installatie doet het nu opeens wel, heel apart.
- Hilda
- Forumlid
Zijn er meer mensen die er last hebben van het volgende probleem?
Als ik in View NX-i een foto een label geef (een cijfer van 1 t/m 9) om ze op die manier op mooiheid te selecteren en vervolgens wil ik de foto's nog een keer bekijken en ze evt. selecteren voor bewerking en ik klik op de foto, nog steeds in View NX-i duurt het ontzettend lang voor de foto helemaal geladen is, tot die tijd lijkt de foto bekeken op 100% net op een ministekvoorbeeld
En met lang bedoel ik zeker een halve minuut en soms wel langer. Laptop opnieuw opstarten heeft geen zin. Er wordt ook een extra map aangemaakt genaamd NIKSC_PARAM in de map waar in de foto's naar toe upload
Ik heb een Intel Core i5
Als ik in View NX-i een foto een label geef (een cijfer van 1 t/m 9) om ze op die manier op mooiheid te selecteren en vervolgens wil ik de foto's nog een keer bekijken en ze evt. selecteren voor bewerking en ik klik op de foto, nog steeds in View NX-i duurt het ontzettend lang voor de foto helemaal geladen is, tot die tijd lijkt de foto bekeken op 100% net op een ministekvoorbeeld

Ik heb een Intel Core i5