12-09-2016 t/m 12-02-2017 Peter Lindbergh, A Different Vision on Fashion Photography

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Plaats reactie
Henk
Bestuurslid
Bestuurslid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

12-09-2016 t/m 12-02-2017 Peter Lindbergh, A Different Vision on Fashion Photography

Bericht door Henk » za nov 12 2016 10:35 pm

In de Kunsthal te Rotterdam is er nog tot 12 februari de de tentoonstelling Peter Lindbergh, A Different Vision of Photograpy.

Ben er vandaag naar toe geweest en kan niet anders zeggen dan dat het zeer indrukwekkend was. Een echte aanrader. Wist zelf niet dat deze tentoonstelling er was, maar toen ik afgelopen week mijn broer die in Duitsland woont vertelde dat ik naar museum Boijmans ging, riep hij heel enthousiast dat ik dan ook echt naar deze tentoonstelling in de Kunsthal moest gaan.

Voor wie Peter Lindbergh niet kent: Peter Lindbergh behoort tot de dag van vandaag tot de meest invloedrijke modefotografen van de afgelopen veertig jaar. Sinds de jaren tachtig is Lindberghs pure zwart-wit fotografie beelbepalend voor de ontwikkeling van de modefotografie.

Zie voor meer informatie de website van de Kunsthal.

Afbeelding
groeten Henk.
Foto Melenhorst.net

Drikus70
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: 12-09-2016 t/m 12-02-2017 Peter Lindbergh, A Different Vision on Fashion Photography

Bericht door Drikus70 » di nov 22 2016 8:45 pm

Interessant. Eens kijken of het me lukt binnenkort te gaan. (Is helaas niet naast de deur..)
Dank voor het delen van de info.

Bert vD
Nieuwsbrief Redactie
Nieuwsbrief Redactie
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: 12-09-2016 t/m 12-02-2017 Peter Lindbergh, A Different Vision on Fashion Photography

Bericht door Bert vD » di nov 22 2016 9:27 pm

Heb de documentaire gezien en die smaakte naar meer...

Groet Bert
Groet Bert

Plaats reactie

Terug naar “Komende evenementen”