Battery Pack MB-D10
Battery Pack MB-D10
Heeft iemand de Battery Pack MB-D10 misschien ook ergens wat goedkoper gezien dan € 259 ?
Ik vind dat wel veel geld.
Ik vind dat wel veel geld.
Nee.
Maar met alleen de grip ben je er niet. 8AA's met lader zijn ook niet gratis en als je de EN-EL4a wil gaan gebruiken (150 euro) dan moet je er ook nog een hele dure lader bij kopen als je geen D2 of D3 hebt.
http://forum.belgiumdigital.com/showpos ... ostcount=3
Maar met alleen de grip ben je er niet. 8AA's met lader zijn ook niet gratis en als je de EN-EL4a wil gaan gebruiken (150 euro) dan moet je er ook nog een hele dure lader bij kopen als je geen D2 of D3 hebt.
http://forum.belgiumdigital.com/showpos ... ostcount=3
nou van die deksel is wel klote...want heb vandaag ff gebeld met Nikon...
tja..we weten niet wanneer we die gaan uitleveren...
en ach mijnheer zoveel vraag zal er niet naar zijn want we verwachten niet dat er veel mensen gebruik zullen maken van de EN-EL4[a] accu
ttss alsof je elke keer je grip er af gaat schroeven als je er twee accu's in hebt. [ en-el3e ]
tevens wil je toch het maximale uit je body halen en gewoon de 8 fps hebben ?? of ben ik nu gek.
Tja u zou batterijen kunnen gebruiken....
bovenstaande antwoorden van Nikon nederland.
dacht ik gelijk mijn accu's te kunnen gebruiken [ d2hs ]
groeten : Arend
en ach mijnheer zoveel vraag zal er niet naar zijn want we verwachten niet dat er veel mensen gebruik zullen maken van de EN-EL4[a] accu
ttss alsof je elke keer je grip er af gaat schroeven als je er twee accu's in hebt. [ en-el3e ]
tevens wil je toch het maximale uit je body halen en gewoon de 8 fps hebben ?? of ben ik nu gek.
Arend-ho schreef:nou van die deksel is wel klote...want heb vandaag ff gebeld met Nikon...
Waarom maak jij je druk? Je hebt een D5...!

Coen van Aken.nl schreef:*kuch* plutonium *kuch*a90 schreef:psies, die D5 heeft toch die plutiniumcel die 50 jaar meegaat :mrgreen:
plutonium is dan al verouderd...
Dat heet tegen die tijd plutinium

Over 13 jaar is de olie op. Dan zijn er zoveel kerncentrales nodig dat de verrijkte uranium (U-235) die daar voor nodig is binnen 10 jaar op is...
En dan is er plutinium... de redding der mensheid.

- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Maar even zonder gein, Die 700 euri voor een beetje stroom is toch eigenlijk wel een drama ? Je zou nog 1 batterij kunnen skippen maar dan nog. Wel een hoop centjes als je het mij vraagt. 

Laatst gewijzigd door a90 op wo dec 05 2007 10:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"