Webpagina is klaar
website
Hallo,
Geweldig die positieve mensen. Wat Brenzef betreft: ik had al eerder aangegeven dat dit een eerste poging ooit is. Daarnaast is dit een forum voor fotografie en niet voor commentaren op websites.
Mocht je toch aan aardig programma weten hou ik me aanbevolen. Ik heb Web Page Maker gebruikt, iets voor beginners ik weet het.
Geweldig die positieve mensen. Wat Brenzef betreft: ik had al eerder aangegeven dat dit een eerste poging ooit is. Daarnaast is dit een forum voor fotografie en niet voor commentaren op websites.
Mocht je toch aan aardig programma weten hou ik me aanbevolen. Ik heb Web Page Maker gebruikt, iets voor beginners ik weet het.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dit commentaar is je avatar waardig...Brenzef schreef:Jammer dat je het op deze manier opvat.
Ik onthoud me verder van commentaar omdat ik verwacht dat je er, gezien je reactie, niet veel mee zal doen.
Op je foto's zou ik ook (positief) commentaar kunnen geven, maar dat zal ongetwijfeld ook verkeerd worden opgevat.
Succes verder.

- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ik geloof dat Brenzef hier toch wat tekort gedaan wordt. Wellicht is het een beetje de toon van het bericht, maar hij heeft duidelijk de tijd genomen om naar je site te kijken, om daar vervolgens wat tips bij te geven. Het klinkt inderdaad wellicht wat negatief, maar je kan het dus ook positief opvatten. Ik denk in ieder geval dat je hier meer aan hebt dan dat iedereen zegt dat het geweldig is!
Jammer dat dingen soms zo gaan, want volgens mij is het niet slecht bedoeld...

Jammer dat dingen soms zo gaan, want volgens mij is het niet slecht bedoeld...

Ik ben het met Patrick eens. De tips van Brenzef zijn gewoon goed. Daarnaast en met alle respect natuurlijk Ottenf vraag je om commentaar op je website.
Wat ik er van vind laat ik in het midden. Ik weet hoe lastig het is een website te bouwen, anderzijds zijn er diverse goede programma's voor. Zelf ben ik onlangs voor het eerst met Dreamweaver CS3 aan de gang gegaan en is mijn fotosite aangepast. De andere site is gebouwd met MS Frontpage. Dat wekt een stuk makkelijker, maar heeft wel minder mogelijkheden daar de meeste servers geen Frontpage extensies ondersteunen.
Irwan
Wat ik er van vind laat ik in het midden. Ik weet hoe lastig het is een website te bouwen, anderzijds zijn er diverse goede programma's voor. Zelf ben ik onlangs voor het eerst met Dreamweaver CS3 aan de gang gegaan en is mijn fotosite aangepast. De andere site is gebouwd met MS Frontpage. Dat wekt een stuk makkelijker, maar heeft wel minder mogelijkheden daar de meeste servers geen Frontpage extensies ondersteunen.
Irwan
Frontpage is eerlijk gezegd een heel slechte editor, die de resulterende HTML code onnodig lang en langzaam maakt.
Persoonlijk gebruik ik altijd dreamweaver, mede omdat deze CSS ondersteund en nog wat andere redenen.
Er floaten genoeg tutorials op internet rond om mensen wegwijs te maken in het maken van een internetpagina.
Enne.....Google Is Your Friend, hè
Weet je niet meer wat <br> betekend? Google; "HTML br"
etc.
Persoonlijk gebruik ik altijd dreamweaver, mede omdat deze CSS ondersteund en nog wat andere redenen.
Er floaten genoeg tutorials op internet rond om mensen wegwijs te maken in het maken van een internetpagina.

etc.
- Onno
- Clublid
- Contacteer:
Als je (nog) geen geld wilt uitgeven aan een HTML editor van is NVU wellicht interessant: http://nvudev.com
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
m'n mozilla had wat last bij het laden:onno schreef:Als je (nog) geen geld wilt uitgeven aan een HTML editor van is NVU wellicht interessant: http://nvudev.com
http://nvudev.com/index.php
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
De pagina werkt niet goed. Zowel in Mozilla als in IE7.
Veelal open een nieuwe pagina in het zelfde scherm, en dan is de weg terug moeilijk.
Zelf gebruik ik het gratis NVU, heel eenvoudig en ik weet niets van HTML.
Nu doet Onno alles in het Engels, maar Nederlands heeft zelf mijn voorkeur:
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/
in de handleiding staan enkele kleine foutjes, maar het help forum is weer handig.
Veelal open een nieuwe pagina in het zelfde scherm, en dan is de weg terug moeilijk.
Zelf gebruik ik het gratis NVU, heel eenvoudig en ik weet niets van HTML.
Nu doet Onno alles in het Engels, maar Nederlands heeft zelf mijn voorkeur:
http://www.mozilla-nl.org/producten/nvu/
in de handleiding staan enkele kleine foutjes, maar het help forum is weer handig.
Hallo,
Ik heb het programma gedownload, lijkt vrij eenvoudig in het gebruik. Hartelijk dank voor de tip. Onno en Hans bedankt.
Daarnaast zal ik zeker de feedback ten harte nemen, en reken er op dat ik de site zal verbeteren. Het is vaak alleen de toon die de muziek maakt.
Na alle moeite op een dag valt dit soms net niet goed.
Mijn excuses.
Ik heb het programma gedownload, lijkt vrij eenvoudig in het gebruik. Hartelijk dank voor de tip. Onno en Hans bedankt.
Daarnaast zal ik zeker de feedback ten harte nemen, en reken er op dat ik de site zal verbeteren. Het is vaak alleen de toon die de muziek maakt.
Mijn excuses.

een zeer gebruiksvriendelijk programma van bv : www.JAlbum.net
ook nog eens freeware!
Of het kwalitatief goed is durf ik niet te zeggen. ik vind dat het er leuk uit ziet en er is een aardige keuze aan presentatie vormen
Hans
ook nog eens freeware!
Of het kwalitatief goed is durf ik niet te zeggen. ik vind dat het er leuk uit ziet en er is een aardige keuze aan presentatie vormen
Hans
Hoi Coen,Coen van Aken.nl schreef:Frontpage is eerlijk gezegd een heel slechte editor, die de resulterende HTML code onnodig lang en langzaam maakt.
etc.
Ik moet zeggen dat mijn website in de regel behoorlijk snel laadt. Zelfs op mijn werk, waar 380.000 firewalls, andere beveiligingsprogs en traag netwerk voor retelangzaam internet zorgen. Nu ik een klein beetje sjoege van HTML heb, heb ik de meeste pagina's van mijn site doorlopen en er staan niet heel veel foute codes in.
In ieder geval is het gebruiksvriendelijk en zit in veel MS office paketten.
Irwan
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Mijn aanbod staat nog steeds.ottenf schreef:Hallo,
Mijn excuses.
Stuur maar een PB als je er behoefte aan hebt.