Volledige test D300
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Marco Handgraaf schreef: Primes op de Canon en de 17-55 f2.8 op de D300.
groet,
Marco

Laatst gewijzigd door Bob42 op do dec 06 2007 6:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou deze "flutlens" er heel graag bij willen hebben en dat zullen velen met mij eens zijn. Hier op het forum schitterende 17-55 voorbeelden voorbij zien komen.
Ik had de test wel eens willen zien met de 85mm f/1.4 of f1.8 op de D300, dan kun je pas spreken over vergelijken. En dan ook direct alles in RAW.
Wie weet hoe de verschillende bodies ingesteld hebben gestaan.
Over deze test zou ik zeggen, laat maar.
Ik had de test wel eens willen zien met de 85mm f/1.4 of f1.8 op de D300, dan kun je pas spreken over vergelijken. En dan ook direct alles in RAW.
Wie weet hoe de verschillende bodies ingesteld hebben gestaan.
Over deze test zou ik zeggen, laat maar.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Toch is het een heel aardige test. Met name het stukje waar ze vergelijken met andere camera's in dit segment. Conclusie: de bouw is fantastisch, de featureset erg goed, alleen is hij wellicht wat te duur in vergelijking met de concurrentie... Je schijnt er je D200 niet voor in te hoeven ruilen als je de nieuwe features niet nodig hebt; de (foto)kwaliteit en bouw is vergelijkbaar.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Inderdaad. Van mij mag hij trouwens wat meer kosten als de bouw zo veel beter is. Vraag is alleen hoeveel meer?PatrickP schreef:Toch is het een heel aardige test. Met name het stukje waar ze vergelijken met andere camera's in dit segment. Conclusie: de bouw is fantastisch, de featureset erg goed, alleen is hij wellicht wat te duur in vergelijking met de concurrentie... Je schijnt er je D200 niet voor in te hoeven ruilen als je de nieuwe features niet nodig hebt; de (foto)kwaliteit en bouw is vergelijkbaar.
Laatst gewijzigd door Bob42 op do dec 06 2007 11:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.