Bericht
door Kaatje » vr dec 07 2007 2:41 pm
Toen ik mijn D40X kocht, met 18-55 en 55-200, heb ik voor de lowepro slingshot gekozen. De kleinste maat. Paste prima en ook meteen alles paraat. Lekker compact en voor dat moment precies goed. Sb 400 paste er ook nog in.
Toen kocht ik de sigma 50-150 f2.8 er bij. Toen ik mijn camera met deze lens er op in mijn tas wilde stoppen, werd het proppen....
Dus dan maar de grotere versie van die tas gekocht, het middenmaatje. En met de komst van de D300....... Tja, het ken net en daar is alles dan ook mee gezegd. Tas is iets meer dan twee weken oud en ik ga maar weer eens kijken of de grootste me bevalt of dat ik echt wat anders moet gaan kopen.
Ik heb nooit rekening gehouden met toekomstige aanvallen van ernstige NAS. En dat kan ik je wel aanraden, bedenk je goed wat je nu wil en waar je uiteindelijk naar toe wil! Qua tassen ben ik al dik 200 euro verder en ideaal is het dus niet. Als je plannen hebt op uitbereiden, hou er dan goed rekening mee want een goede tas die zowel prettig draagt en werkt als goed beschermt is niet goedkoop.