2de Hands Nikon D50,D70,D70s
Hallo forumgenoten.RoyD100 schreef:Dankjulliewel voor alle reacties, wat éen leuk forum is het ook![]()
Bij deze wil even mede delen dat het is gelukt, ik heb vandaag een nikon D70 weten te bemachtigen voor 295 euro`s. Ik ben er super blij mee en hoop er nog veel van te leren, mijn D100 zal altijd in mijn cameratas blijven zitten maar met de D70 hoop ik weer een stapje verder te kunnen gaan in de fotografie.
Groetjes roy

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Eindelijk heb ik eens de kans iemand te verwelkomen in "mijn" clubje: de D70 eigenaren. Dus eens geen "Leuk, weer een D80. Wat zijn we toch al met veel he. En het is echt een supercamera!".
Veel plezier met je nieuwe speeltje! Al is hij dan al bijna 4 jaar oud, hij maakt nog steeds prima plaatjes (met de juiste persoon aan de knoppen)! :mrgreen:
Veel plezier met je nieuwe speeltje! Al is hij dan al bijna 4 jaar oud, hij maakt nog steeds prima plaatjes (met de juiste persoon aan de knoppen)! :mrgreen:
Daar heeft u helemaal gelijk in, de D80 is voor mij gewoon onbetaalbaar want ik ben een student logistiek management 2de jaars. Een leuke prijs voor een hele leuk camera. Ik heb nu ruim een Jaar met de D100 gefotografeerd en had toch iets wat ik soms miste namelijk een automatische stand voor heel snel even een plaatjes schieten.PatrickP schreef:Eindelijk heb ik eens de kans iemand te verwelkomen in "mijn" clubje: de D70 eigenaren. Dus eens geen "Leuk, weer een D80. Wat zijn we toch al met veel he. En het is echt een supercamera!".
Ik moet toegeven dat ik met de D100 heel veel plezier heb gehad en dat hij nog altijd in mijn camera tas blijft zitten, hij zal dus nooit uit mijn tas verdwijnen

(Toch blijft het een tik om de D70 op stand M te zetten als ik die opberg.

Met vriendelijke groet,
Roy Heijstek
Hopelijk kan ik morgen hem uittesten, ik ga namelijk mischien naar rotterdam airportBrenzef schreef:Ik heb ruim 20.000 kliks op de D70 staan en nog voldoet hij prima.
Nog steeds geeft hij prima plaatjes. De D70 is een mooi toestel.
Veel plezier ermee.

Groetjes roy
Het is allemaal een spel van vraag en aanbod, ik bekijk nog steeds vol afgrijzen de mensen die een d200 te koop hebben staan voor 1100 euro terwijl een nieuwe 1149- euro kost (volgens pricewatch van tweakers).
En mensen die en d80 proberen te verkopen voor 800+ euro's
D70s voor 600 euro's zijn helaas ook geen uitzondering, ik heb zelfs vorige week een mooie d70 gezien met 18-200 voor 1100,- euro..
Wat de gek ervoor geeft.
295 is een nette prijs overigens voor een d70.
En mensen die en d80 proberen te verkopen voor 800+ euro's
D70s voor 600 euro's zijn helaas ook geen uitzondering, ik heb zelfs vorige week een mooie d70 gezien met 18-200 voor 1100,- euro..
Wat de gek ervoor geeft.
295 is een nette prijs overigens voor een d70.
Hihi maakt niet uit, en dat zal wel lukken met de D70koenkuipers schreef:RoyD100 schreef:
mijn D100 zal altijd in mijn cameratas blijven zitten
Dan kan je 'm beter aan mij geven
Als 'ie toch niet uit de tas komt :mrgreen:
Kon 't niet laten!
Heel veel plezier met je D70!

Helaas heb ik geen plaatjes kunnen maken op rotterdam airport

Is het een aanrader om een nikon grip te kopen voor de D70?, en wat is jullie ervaring er mee?. Ik heb nu zo`n 4 accu`s (2x 1400MaH EN-EL3 en 2x 1800 MaH EN-EL3) en vroeg mij af of een batterij grip wel handig is (stabiliteit).
Groetjes roy
Euhh Roy,
Er bestaat geen Nikon grip voor de D70. O.a. Hanhel maakt(e) ze wel. Effe zoeken bij de online shops. De meningen over de grip zijn verdeeld. Nadeel is dat je een extra kabel hebt voor de ontspanknop.
In ieder geval is de D70s die ik heb behoorlijk zuinig. Ik kan gerust een hele dag fotograferen zonder bij te laden. Ik heb laatst zo'n 4 GB aan kaartje svol geschoten zonder probleem. Spreek je toch over dik 600 foto's in NEF.
Irwan
Er bestaat geen Nikon grip voor de D70. O.a. Hanhel maakt(e) ze wel. Effe zoeken bij de online shops. De meningen over de grip zijn verdeeld. Nadeel is dat je een extra kabel hebt voor de ontspanknop.
In ieder geval is de D70s die ik heb behoorlijk zuinig. Ik kan gerust een hele dag fotograferen zonder bij te laden. Ik heb laatst zo'n 4 GB aan kaartje svol geschoten zonder probleem. Spreek je toch over dik 600 foto's in NEF.
Irwan