Voor de grap ook even de locatie erbij gezet.

Lichtopstelling was 1 flitser met softbox van voren (voor het model) en een open flitser in de bosjes, gemengd met diffuus daglicht.

Thanks! Daar kan ik wel wat mee!djunclesam schreef:Mooie plaat hoor! Paar kleine puntjes als je zo om kritiek vraagt
Ik had iets meer rimlight op haar hoofd gedaan want het haar balt maar mijn idee iets teveel weg. Dat kan een keuze zijn om haar in de bloemen over te laten lopen, maar dan vind ik de rimlight een onlogische keuze dus dat lijkt geen opzet.
Rimlight kan sowieso op de arm iets minder vel naar mijn smaakt. Lijkt ook iets te koud maar dat kan ook door de intensiteit komen. Licht op de takken is moeilijk te voorkomen maar valt wel op. Misschien voortaan met en zonder flits schieten en daarna het strooilicht wegpoetsen?
Rimlights vind ik zelf ook altijd moeilijk trouwens.
Licht op de plooien in de rok vind ik top geplaatst trouwens, op het bovenste vlekje na dan
Lippenstift matched mooi met de kleur van de bloemen. Top. Beetje extra saturatie in de bloemen zou dat nog extra benadrukken maar past misschien niet in jouw 'faded' stijl.
Locatie super.