ottenf schreef:Ja, de foto's zijn grotendeels hetzelfde. heb enkele anderen er nog bij gedaan. Hoe ziet de site uit?

Op zich best aardig hoor. De meeste prive homepages zien er minder uit.
Niet helemaal het onderwerp, maar ik heb even door je foto's gebladerd. Wat me opvalt is dat je al heel veel verbeteren kan door net wat beter te kijken waar je gaat staan en waar je heen mikt. Deze foto bijvoorbeeld:
Die arm linksonder is al niet handig, maar als je iets meer naar voren gaat heb je de bogen mooier vrij. Tevens zit er nog een balk in de weg die niets toevoegt. En hij is nog scheef ook. En je mist een stuk aan de linkerkant wat er volgens mij wel bijhoort. Allemaal puntjes waar je met iets meer tijd nemen en oefenen snel grote stappen kan maken!
Nog maar eentje:
Wat probeer je met deze foto. De zee loopt leeg. Als je die recht zet, ben je gelijk dat vreemde stukje aan de linkerkant kwijt. Maar dan de voorgrond. Vind jij die spannend? Leuk voor de familie om je uitzicht vanuit het raam van je kamer te laten zien, maar als foto is het wat matig...
Tot zover maar even. Ik moet foto's afhebben voor maandag (ik, volg een cursus popfotografie).