Zeker. Ik vind het licht dat in mijn ogen schijnt via een EVF per definitie bloedirritant, met name als je op een donkere locatie fotografeert. De vertraging is ook erg vervelend. Een camera moet uit de weg staan bij het fotograferen zodat je je 100% op het beeld kunt concentreren, een elektronische viewfinder dringt zich voor mijn gevoel alleen maar op en werkt actief tegen door de vertraging. Ik blijf met het gevoel zitten dat het ding niet doet wat ik wil, en dat is immens storend, dat in tegenstelling tot een spiegelreflex waar ik niet hoef na te denken over de camera en daadwerkelijk foto's kan maken.
Voor bepaalde specifieke toepassingen is het absoluut gaaf en ik zie de voordelen ook wel, maar in mijn mening blijft het gewoon altijd een brakke viewfinder.

Maargoed, 20 fps is natuurlijk leuk, maar als de AF het niet kan bijhouden heb je er alsnog helemaal niets aan.
Ik zie ook niet zo heel veel situaties waar je wat aan aan 20 fps hebt zonder dat je ook een knalgoede AF nodig hebt. Dan is een D4 of D5 toch veel geschikter?
Maargoed, het is technologische vooruitgang natuurlijk, ik ben erg benieuwd hoe spiegelloos er over, zeg 5 jaar uit ziet