DIY Panoramakop
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Panopanopanopanopano
Hallo Opgezetfan,
Zijn er al wat vorderingen gemaakt met de Pano-kop?
Begrijp dat je het druk heb met Pano-foto's te maken, maar wij willen dat ook wel doen
We horen graag van je.
Groetjes George
Zijn er al wat vorderingen gemaakt met de Pano-kop?
Begrijp dat je het druk heb met Pano-foto's te maken, maar wij willen dat ook wel doen

We horen graag van je.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Tsja, helaas moet ik weer mededelen dat het proces nog niet echt vlot, maar ik ga maar weer eens een subtiel kickje doen richting die vriend 

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ruud,
Ik denk dat je lang kan wachten, de panokop is af, maar door omstandigheden van een aantal figuren hier op het forum, zal ik deze hier niet meer beschikbaar stellen.
Deze kan wat mij betreft dicht.
Ik denk dat je lang kan wachten, de panokop is af, maar door omstandigheden van een aantal figuren hier op het forum, zal ik deze hier niet meer beschikbaar stellen.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
jammer
Jammer als iemand beloofd iets te maken voor een grote groep clubleden, dan door enkele clubleden denkt verkeerd bejegend te zijn.
Dan voor iedereen het aanbod intrekt.
Zet me wel aan het denken.
Groetjes George
Dan voor iedereen het aanbod intrekt.
Zet me wel aan het denken.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
.Opgezetfan schreef:Ruud,
Waarslaat dit nou op ,sorry hoor
dit vind ik op zijn minst gezegt erg zwak ,
denk invervolg na voor je iets begint en iedereen dingen gaat beloven ,
die je later omdat je een probleem met een paar leden hebt gewoon ,
op zo een manier afkapt , zo maak je jou probleem wel erg algemeen ,
om iedereen die echt interessen in die panokop had af te kappen ,
echt klasse hoor goed gedaan vooral om ook nog even te melden dat ,
ie klaar is .
Groeten Ton .
- L.Cavalier
- Forumlid
Jammer,spijtig betreurenswaardig dat het in mineur moet eindigen....Opgezetfan schreef:Ruud,
Er zitten zoals wij in België zeggen altijd wel enkele zeveraars,muggezifters op gelijk welk forum....niet alleen op fotoforums

- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Posting van 15 oktober, niets aan de hand lijkt mij, en dan nu " maar door omstandigheden van een aantal figuren hier op het forum, zal ik deze hier niet meer beschikbaar stellen. ". Dat begrijp ik niet, Had dan eerder wat gezegd. Kan ook nog begrijpen dat je vriend er niet zo veel kan of wil maken. Maar bovengenoemde opmerking is natuurlijk wel heel erg lullig voor de mensen die er een wilde en geduldig hebben gewacht.Opgezetfan schreef:Tsja, helaas moet ik weer mededelen dat het proces nog niet echt vlot, maar ik ga maar weer eens een subtiel kickje doen richting die vriend
Pierre

Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
- foto-ed
- Forumlid
Jammer dat het op deze manier zo moet gaan. Vraag mij ook af wat er voor gevallen is waarom opgezetfan afziet van levering aan gebruikers van deze forum. Heb zijn verhaal over de genoemde 'omstandigheden' en de redenen achter zijn beslissing nog niet gehoord, dus ga ik hier ook niet over oordelen. Misschien dat Martijn wel een hele begrijpenlijke reden heeft waarom het allemaal voor hem niet meer hoeft....
Martijn, wat is de reden dat je afziet van de levering aan de mensen die de bestelling al min of meer bij je geplaatst hebben?
Martijn, wat is de reden dat je afziet van de levering aan de mensen die de bestelling al min of meer bij je geplaatst hebben?
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ik ga niet hier uitleggen hoe en waarom, dat heb ik de desbetreffende personen al gedaan. Bovendien heb ik helemaal niet van die lange tenen, maar is dat juist andersom. Ik wordt hier soms erg fel aangekeken omdat ik soms volgens sommige te eerlijk commentaar geef. Ik ben dat allemaal een beetje zat nu en eigenlijk had ik min of meer 2 weken terug al besloten hier helemaal niks te posten, maar ik zag hier en daar wat vragen staan wat ik niet kon weerstaan om mijn kennis te delen, vervolgens loopt dat draadje weer helemaal uit op een fiasco, omdat sommige mensen het weer zonodig op mij moeten afvuren.foto-ed schreef:Jammer dat het op deze manier zo moet gaan. Vraag mij ook af wat er voor gevallen is waarom opgezetfan afziet van levering aan gebruikers van deze forum. Heb zijn verhaal over de genoemde 'omstandigheden' en de redenen achter zijn beslissing nog niet gehoord, dus ga ik hier ook niet over oordelen. Misschien dat Martijn wel een hele begrijpenlijke reden heeft waarom het allemaal voor hem niet meer hoeft....
Dus kom hier niet aan met jammer dat zoiets wordt afgekapt terwijl ik iets beloofd heb ik vind zelf dat ik daar een hele goede reden voor heb, dit hebben jullie te danken aan de medeforummers.
Dit forum is voor mij iets te lief naar elkaar en probeert elkaar te beschermen door soms gewoon te liegen op foto's als iemand eerlijk commentaar en/of kritiek vraagt daar kan ik niet tegen, niks mis mee, maar dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik minder hier zal verschijnen.