Ad B schreef:Ad B schreef:Hoi,
Ad B schreef:Hoi,
Mijn eerste ervaringen zijn onderweg...
Nou ja, net besteld.
Bij Foto de Vakman, Dirk zei dat ie Donderdag zou arriveren...
Wat zullen de nageltjes kort worden...
Helaas, vandaag niets geleverd... damn...
Moet nóg een week wachten...geen sterk punt van me...
M'n nageltjes zijn bijna kort en dan? Vingers...?
Dan maar aan d'n drank.
Verd... weer een week verder, nog steeds niks uitgeleverd, damn.
Lekker hoor, Nikon.
Dit is toch wel de laatste keer dat ik zoiets op deze manier op zo'n (wellicht te vroeg) moment aanschaf.
Als dit dan nog veel langer gaat duren, dan geef ik m'n portie maar aan fikkie... dan wil ik 'm niet meer.
'Kzal me eens inschrijven voor die jubileumdag van Nikon, volgend weekend. Kijken of ik ook m'n beklag kan doen.
Damn, dat wachten is niks voor mij.

Nikon Nederland communiceert totaal niet met z'n dealer en/of met mij, klantvriendelijkheid...(???)
Tegen de dealer houden ze hun lippen stijf op elkaar, op hun Facebooksite schrijven ze dat "ze er geen zicht op hebben".
Met een verwachtte levertijd van 1 à 2, misschien 3 weken, heb ik er geen probleem mee om een factuur voorruit te betalen.
De dealer is een betrouwbare winkel.
Maar toch... Als een andere dealer, nú, op zijn site een levertijd van 3 à 4 weken aangeeft...

da's over m'n grens.
Dat pik ik niet.
Ik heb bij de dealer nu kenbaar gemaakt dat, mocht de levering op het eind van de week niet gelukt zijn, het bedrag weer op mijn rekening gestort moet worden.
Er kan in ál die weken wel iets desastreus met die winkel gebeuren.
Dit heb ik ook op de Facebooksite van Nikon Nederland vermeld.
Door het totaal af laten weten op het gebied van communicatie door Nikon Nederland (naar mij én de dealer), verknallen zij míjn voorpret.
Dat voelt zeer onprettig... ik ben geen nummer, ik ben een mens, wellicht een klant

!
Oh ja, ik sta toch 2e op de lijst van de 2e levering bij de dealer... In de US genieten ze reeds van hun derde levering, de vierde komt er volgende week alweer!
Dus voor mij nóg steeds geen ervaring met de D850... Misschien strandt ie wel met de haven in zicht...