Dat is raar...Nikkormaat schreef:De meeste zijn 'No longer availible'.
Maar inderdaad denk ik dat de foto's in het magazine veel beter weergeven hoe ik de settings nu heb staan (en hoe de mijne eruit ziet). NCN members only

Dat is raar...Nikkormaat schreef:De meeste zijn 'No longer availible'.
Ik gebruik laag B nauwelijks omdat ik merkte dat ik vaak vergat terug te switchen en dan onverhoopt verkeerde bewerkingen ging doen, die ik dan weer ongedaan moest maken. Dat gaf mij persoonlijk teveel frustratie. Ik hou het bij een goed gevulde laag A.Nikkormaat schreef:Ik vroeg me af wat jij in laag B hebt ondergebracht
Dat stond ook niet in die afbeeldingen, ik zal even kijken of ik kan achterhalen welke dat waren en ze terugplaatsen als ik ze gevonden heben hoopte dat in de niet meer beschikbare afbeeldingen te kunnen zien.
Zoals ik in het artikel gepoogd heb uit te leggen is MIDI een universele taal van muziek apparatuur. Zodra een apparaat dus een midi signaal kan versturen dan zal de plugin dat oppikken en kun je daar een functie aanhangen. Dat betekent dat de BCF-2000 dus ook werkt. Niet omdat de plugin die specifiek ondersteund, maar omdat de BCF-2000 in de taal praat die de plugin begrijpt.In jouw artikel noem je ook de Behringer BCF-2000. Die heeft 32 knoppen. Wordt die ook door die Plug-in MIDI2-LR ondersteund?
Daarin zit hem natuurlijk te kneep. Ik krijg snel schouderklachten van het gemuis, dus hoe meer ik meer draaiknoppen kan doen, des te liever het mij is. Het optimaal / overzichtelijk bedienen van die grotere hoeveelheid knoppen is een kwestie van doordenken van een slimme structuur en gewenning. Een aanschaf van die BCF-2000 voor € 175 zonder te weten of het überhaupt functioneert is wel een prijzig risico.Of dat praktisch werkt is een tweede natuurlijk
Je hebt de Mini net een paar dagen in huis. Ik zou persoonlijk deze eerst eens goed 'inwerken' en kijken hoeveel je dan nog tekort komt. Ik ben, een beetje afhankelijk van het type opdracht, in muisbewegingen meetbaar (ja daar zijn programma's voor), ongeveer 90% omlaag gegaan. UIteindelijk zul je altijd een zekere mate van muisgebruik nodig hebben. Dat is onontkoombaar. Of 90% voldoende is kun je alleen zelf bepalen. Wellicht kun je een deel daarvan al opvangen met bijvoorbeeld een trackpad, tablet of rollermouse achtige oplossing.Nikkormaat schreef:Ik krijg snel schouderklachten van het gemuis, dus hoe meer ik meer draaiknoppen kan doen, des te liever het mij is.
Bak schreef:Ik zit nu vol verwachting te wachten op de pakjesmeneer (niet Sinterklaas) die mijn Behringer komt brengen.
En groter... en groterdjunclesam schreef:Clubje wordt almaar groter...
Iemand hier al achter gekomen?Paulh schreef:Wellicht dat ik iets over het hoofd zie maar is het ook mogelijk om ALT aan een knop toe te kennen om bijvoorbeeld het masker voor verscherpen ook via deze controller te regelen?
Ze zijn al weer op zie ikBak schreef:Ik zou zo graag de reacties bij Baxshop willen zien. WTF, weer één verkocht...![]()
Nee volgens mij kan dat niet. Had ik ook al eens geprobeerd. Sowieso moet je dan je muis alsnog gebruiken want ALT + draaiknop gaat sowieso niet werken. Maar zou fijn zijn als je daavoor één hand niet van de controller zou hoeven te halen...Paulh schreef:Iemand hier al achter gekomen?
Omdat ik steeds vaker de saturatie van de kleurkanalen apart wil aanpassen heb ik onder laag B de kleurkanalen onder de draaiknoppen gezet. Uiteraard even een bijpassende sticker uit de printer laten rollen zodat ik zeker weet dat ik steeds aan de goede draai. En natuurlijk zo ingesteld dat deze waardes resetten als ik er op drukNikkormaat schreef:Ik vroeg me af wat jij in laag B hebt ondergebracht